بزرگترین مشکلی که در حال حاضر، شرکتهای دیجیتال مارکتینگ، با آن مواجه هستند، سرعت کم اینترنت و محدودیتهایی است که از طریق فیلترینگ روی بسترهای آنلاین، ایجاد میشود. قانون شفاف و مشخصی در این حوزه وجود ندارد و تصمیماتی که توسط مراکز مختلف مسئول گرفته میشود، سلیقهای است. شبکههای مجازی، بنا بردلایلی فیلتر شدند، اما هوش مصنوعی مثل چت جی پی تی که معضلی ایجاد نمیکند، نباید فیلتر شود. اگر در جایگاه تصمیم گیری بودم، فیلترینگ را مهندسی شدهتر اجرا میکردم.
شبکههای مجازی میتوانند مخرب باشند، اما در صورت استفاده درست، میتوانند سودمند باشند. قطعا رسانه بسیار با اهمیت است. چون پل ارتباطی بین مسئولین و کسب و کارها و مردم میباشند.
نادر نیّری پسند، مدیر گروه صنعتی پدیده:
بنفشه وکیلیان٬ اپتومتریست و مدیریت نمایندگی عینک زایس آلمان:
دکتر الهام جعفری، دکترای تخصّصی روانشناسی:
علی سلگی کهریزی، فعال در صنف فروش عمده لوازم یکبار مصرف: