بزرگترین مشکلی که در حال حاضر، شرکتهای دیجیتال مارکتینگ، با آن مواجه هستند، سرعت کم اینترنت و محدودیتهایی است که از طریق فیلترینگ روی بسترهای آنلاین، ایجاد میشود. قانون شفاف و مشخصی در این حوزه وجود ندارد و تصمیماتی که توسط مراکز مختلف مسئول گرفته میشود، سلیقهای است. شبکههای مجازی، بنا بردلایلی فیلتر شدند، اما هوش مصنوعی مثل چت جی پی تی که معضلی ایجاد نمیکند، نباید فیلتر شود. اگر در جایگاه تصمیم گیری بودم، فیلترینگ را مهندسی شدهتر اجرا میکردم.
شبکههای مجازی میتوانند مخرب باشند، اما در صورت استفاده درست، میتوانند سودمند باشند. قطعا رسانه بسیار با اهمیت است. چون پل ارتباطی بین مسئولین و کسب و کارها و مردم میباشند.
زینب دکامی، نخبه شاهد و ایثارگر در گفتگو با خبرنگار جام جم بیان میکند:
خبرنگار جام جم البرز گزارش می دهد؛
حجر گشت مطرح کرد؛