برگزاری مسابقات چهار جانبه بسکتبال با ویلچر

رییس هیات ورزش‌های جانبازان و توان یابان استان البرز از برگزاری مسابقات چهار جانبه بسکتبال با ویلچر با حضور چهار تیم از استان‌های کشور خبر داد.
رییس هیات ورزش‌های جانبازان و توان یابان استان البرز از برگزاری مسابقات چهار جانبه بسکتبال با ویلچر با حضور چهار تیم از استان‌های کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۸۳

به گزارش جام جم البرز،علیرضا رحیمی ریاست هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان البرز اظهار کرد از سری مسابقات ورزشی ایثارگران استان البرز یادمان شهدای طوفان الاقصی که از ۱۱بهمن لغایت ۲۵بهمن ماه همزمان با دهه مبارک فجر و روز جانباز مسابقه چهار جانبه بسکتبال با ویلچر با شرکت تیم‌هایی از تهران_قزوین_قم و البرز در سالن جانبازان هیات ورزش‌های جانبازان و توان یابان استان البرز برگزار گردید.
وی با بیان اینکه این مسابقات چهار جانبه با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان البرز _بنیاد شهید و ایثارگران استان البرز و هیات ورزش‌های جانبازان و توان یابان استان البرز با کیفیت بالای با میزبانی استان البرز برگزار شد افزود قهرمانانی از مسابقات پارالمپیک آسیایی هانگژو چین هم در سالن برگزاری حضور داشتند.
در پایان در دیدار فینال این مسابقات تیم استان قم با پیروزی در مقابل البرز به مقام قهرمانی دست یافت و استان البرز به مقام دومی رسید و در دیدار رده بندی هم تیم قزوین باشکست تیم تهران به مقام سومی این مسابقات دست یافت.
در مراسم پایانی احکام و تندیس قهرمانی_ و جوایز توسط بهزاد فروغی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز و سلیمان رستمیان مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان البرز و ریاست هیات ورزش‌های جانبازان و توان یابان استان البرز به تیم‌های اول تا سوم تقدیم گردید.

newsQrCode
ارسال نظرات