
بخشی از مشکلات درارتباط با مشتریان است. تشخیص کار خوب و بد درشروع کار مشکل است. قیمت گذاری کار ما بر اساس کیفیت متریال مصرفی است که مشتریان اطلاع چندانی از آن ندارند. درخرید مواد اولیه نیزوجود واسطههای سودجو یکی از معضلات کار ماست. واسطهها با انبار کردن مواد اولیه، تاثیرزیادی درافزایش قیمت کالا دارند و شرایطی بوجود میآورند که قیمت برای مصرف کننده مقرون به صرفه نیست. باید ثبات قیمتها حاکم شود؛ و فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در مورد کیفیت و قیمت اجناس مختلف شکل گیرد. زمانی ما موفق میشویم که در کار تخصص داشته باشیم و انصاف را در حقوق مشتریان رعایت کنیم. متاسفانه یکی دیگر از مشکلات کار ما عدم دلسوزی و نبود تجربه برخی از فعالان این بخش است. بطور کلی زمانی در کار موفق هستیم که اقتصاد کشور سالم و پویا باشد.
در مصاحبه اختصاصی با مدیریت داروخانه، تبیین شد:
طی مصاحبه اختصاصی با دکتر میلاد سلیمانی، متخصص ارتودنسی تبیین شد:
مصاحبه اختصاصی با یکی از بهترین روانشناسان مجرب کشور: