موفقیت شما از اینجا آغاز می‌شود

با توجه به کوچک شدن دنیا یا همان دهکده جهانی امروزه نیاز اصلی بشر ارتباط خوب و درست با این دهکده جهانی خواهد و اگر خوب بتوانیم ارتباط با این دهکده داشته باشیم امکان یک زندگی معمولی را خواهیم داشت واما اگر نتوانیم ارتباط برقرار کنیم دچار مشکلات خیلی زیادی دراین دنیا خواهیم شد آینده روشن فرزندان ما بستگی به تفکر امروز ماخواهد داشت.
با توجه به کوچک شدن دنیا یا همان دهکده جهانی امروزه نیاز اصلی بشر ارتباط خوب و درست با این دهکده جهانی خواهد و اگر خوب بتوانیم ارتباط با این دهکده داشته باشیم امکان یک زندگی معمولی را خواهیم داشت واما اگر نتوانیم ارتباط برقرار کنیم دچار مشکلات خیلی زیادی دراین دنیا خواهیم شد آینده روشن فرزندان ما بستگی به تفکر امروز ماخواهد داشت.
کد خبر: ۴۹۰

نقش اصلی والدین برای بهتر زیستن فرزندان ما در آینده نه چندان دور مهمترین و اصلی‌ترین نقطه حرکت فرزندان ما به سمت آسایش فردای بهتر این است که امروز درست تصمیم بگیریم و در همین راستا با مطالعه‌ای در خصوص اهمیت آموزش زبان انگلیسی به قلم سرکار خانم فائزه اشتری کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی دعوت می‌کنیم از تجربیات ایشان بهره‌مند شوید.
آموزش صحیح زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم دغدغه بسیاری از خانواده‌های ایرانی می‌باشد. با توجه به این واقعیت که امروزه در عصر ارتباطات زندگی می‌کنیم، ضرورت یادگیری این زبان
بین المللی در کودکان کمتر از بزرگسالان نمی‌باشد. به عنوان مثال در دسترس بودن بازی‌های آنلاین، تماشای انیمیشن با زبان اصلی و نیاز به فراگیری و تسلط به دانش زبان انگلیسی از پایان دوره ابتدایی تا پایان تحصیلات دانشگاهی، لزوم فراگیری این زبان را اجتناب ناپذیر می‌سازد.
کودکان برای یادگیری نیازبه دیدن آنچه می‌آموزند دارند بنابراین روش آموزشی مناسب جهت آموختن زبان خارجی "حیطه شناختی" می‌باشد. در این روش آموزش زبان انگلیسی برای کودکان با در نظر گرفتن سن، رغبت و توانایی‌های فردی آنان و بر پایه روش‌های نوین آموزشی مانند: نقش آفرینی، بازی‌های مهیج آموزشی، شعر خوآنی، نقاشی و رنگ آمیزی، ساخت کاردستی، تماشای ویدیو‌های جذاب آموزشی، و ... انجام می‌پذیرد.
یکی ازمهمترین فاکتور‌های آموزش زبان خارجی در کودکان، سن زبان آموز می‌باشد. متاسفانه مدتی است در ایران با ترویج باور نادرست کودک دو زبانه روبرو هستیم. بسیاری از والدین با نمایش هر روزه‌ی کارتون‌های زبان اصلی به کودکان خردسال (یک تا پنج سال) و یا فرستادن آن‌ها به مهد‌های کودک به اصطلاح دو زبانه، ناخواسته باعث ایجاد اختلالات یادگیری در کودکان می‌شوند. این اختلالات می‌تواند به اشکال مختلف مانند: تاخیر در شروع به صحبت کردن و یا پیشرفت بسیار کند و سخت در صحبت کردن به زبان مادری (رشد کلامی) که منجر به مخفی ماندن طولانی مدت برخی بیماری‌های عصبی_رفتاری مانند اوتیسم می‌شود، بروز کند. شاید اگر معنی صحیح کودک دو زبانه (کودکی که یکی از والدین به زبان دیگری صحبت می‌کند و یا در خردسالی به کشور دیگری با زبان رسمی متفاوت مهاجرت کرده است) رابدانیم درانتخاب زمان و شیوه‌ی آموزش زبان انگلیسی برای کودک خردسالمان تجدید نظر کنیم.
سرعت یادگیری در کودکان در مقایسه با نوجوانان و بزرگسالان متفاوت است. آن‌ها مانند طوطی هر انچه می‌شنوند را تکرار می‌کنند. این ویژگی بر آهمیت آموزش صحیح تلفظ کلمات تاکید می‌کند، زیرا اگر آموزش در این مرحله نادرست انجام شود در بزرگسالی نمی‌توان آن را به راحتی تصحیح کرد. لازمبه ذکر است آموزش مهارت نوشتن در زبان آموزان زیر هشت سال باید با روش‌های غیر مستقیم و بدون تاکید بر قوانین نگارشی صورت پذیرد در غیر این صورت موجب اختلال نوشتاری در زبان مادری مانند: نوشتن معکوس حروف فارسی (از چپ به راست) می‌گردد.
در پایان با تکیه بر ماحصل تجربیات بیست سال آموزش موفق زبان آنگلیسی، عرض می‌شود که یادگیری زبان انگیسی با به کار گیری اصول و روش‌های صحیح و به روز و منابع آموزشی مورد تایید دانشگاه‌های برتر جهان، برای تمام سنین به خصوص کودکان عزیز تاکید و توصیه می‌شود
۰۲۶۳۴۴۲۸۲۱۵
۰۲۶۳۴۴۳۲۸۳۶
۰۹۳۳۵۶۲۳۵۸۵
آدرس آموزشگاه سوفیا
کرج سراه گوهردشت کوی کارمندان شمالی خیابان انقلاب کوچه شهید مجید فرهنگ (چهارم شرقی) پلاک ۳

newsQrCode
ارسال نظرات