اولین چالش ما در گذشته، عدم رعایت بهداشت دهان و دندان بود، اما در حال حاضر، زیبایی، چون اهمیت دارد و اطلاع رسانی شده است، بیشتر مد نظر قرار گرفته است.
امروزه در خصوص بخش مالی، با افزایش قیمت دلار، شاهد سیر صعودی مواد اولیه و به دنبال آن شاهد رشد نرخ تعرفهها هستیم، که این خود معضل بزرگی شده است.
بهتر بود یک طرح بیمه ای، برای دندان پزشکی، اجرا شود که مانند بیمه تکمیلی باشد و هر ۶ ماه یک بار، ویزیت اجباری برای بیماران صورت بگیرد.
در این صورت است که، بسیاری از مشکلات حل میشود. در تامین یکسری از تجهیزات، کسری داریم. رسانه در آموزش دادن بیماران، خیلی اثر گذار است. ما اکثرا ویزیت نمیگیریم.
اگر تبلیغ و اطلاع رسانی، انجام شود که بیماران، هر شش ماه یکبار باید به دندان پزشک، مراجعه کنند و یا طریقه درست مسواک و نخ دندان را فرهنگ سازی کنند، در بحث پیشگیری، بسیار مفید خواهد بود.
اگر این طرحها انجام شود، خیلی در درمان موفق هستیم. با آموزش ساده نخ دندان از مهدکودک و مدارس، از هزینههای سنگین جلوگیری میکنیم. مهارت وعلم دندان پزشکان ایران خیلی بهتر است.
در گفتگو با هادی رضادخت، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت، شاخص مند شد:
بابک رستمی، مدیرعامل شرکت طی مصاحبه اختصاصی واکاوی کرد:
فریبا ملائی، مدیر مجموعه ورزشی جاوید:
مریم سعیدی، مدیر و موسس باشگاه، تبیین کرد: