یکی از مسائل عمده در حیطه فعالیت ما، تفاوت قیمت اجناس در شهرهای مختلف و همچنین کمبود برخی از کالاها در بعضی از شهرها است. شرکتها برنامههای کوتاهمدتی جهت حل مشکلات اجرا میکنند؛ که پس از مدتی خود این طرحها موجب ایجاد مشکلهای دیگر میشوند. موضوع بعدی قابل طرح این است که باید تولیدکننده خود را از مجموعه پخش و توزیع جدا کند.
لازم به ذکر است که سیم، کابل و مس استخراجشده از معادن ایران به سراسر جهان صادر میشود و دارای کیفیتهای مختلفی است. محصولات روشنایی نیز از چین وارد کشور میشود، اما نمونههای داخلی با کیفیتی هم داریم.
نقش رسانهها در همه حوزهها حائز اهمیت است. رسانهها میتوانند بر اندیشه تولیدکننده و مصرفکننده تاثیرگذار باشند. همچنین در معرفی مجموعههای نوپا نقش مهمی دارند.
در گفتگو با هادی رضادخت، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت، شاخص مند شد:
بابک رستمی، مدیرعامل شرکت طی مصاحبه اختصاصی واکاوی کرد:
فریبا ملائی، مدیر مجموعه ورزشی جاوید:
مریم سعیدی، مدیر و موسس باشگاه، تبیین کرد: