بزرگترین مشکلات ما هزینههای بسیار بالای متریال و نبود آموزش و فرهنگ سازی و تحریمها است. بسیاری از کاربران ما، اطلاعات کافی درباره استفاده از تکنولوژی هوشمند را ندارند و در واقع نیاز به آموزش بیشتری است. در حال حاضر با توجه به پیشرفت این حوزه، فرصت زیادی برای اشتغال زایی در پیش روست.
امروزه ما برای تسهیل دسترسی کاربران و سالمندان، مسیر پیش رویشان را سهل نمودیم. هزینه متریال برای سازندگان ساختمان، احتمالا چالش برانگیز است، اما خدمات، ممکن است جذابیت بیشتری برای خریدار ایجاد کند.
امکانات آسایشی، ترغیب مشتری و همچنین مزیت رقابتی، ایجاد میکند و سرمایه شان کمتر میشود. آموزش در این حوزه باید، بسیار بیشتر باشد. ما همچنین باید، با تکنولوژی روز دنیا، جلو برویم، چرا که، سود بیشتری در بر خواهد داشت. رسانه، تاثیر زیادی در آگاهی دادن به افراد جامعه دارد.
نادر نیّری پسند، مدیر گروه صنعتی پدیده:
بنفشه وکیلیان٬ اپتومتریست و مدیریت نمایندگی عینک زایس آلمان:
دکتر الهام جعفری، دکترای تخصّصی روانشناسی:
علی سلگی کهریزی، فعال در صنف فروش عمده لوازم یکبار مصرف: