
در صنف سیسمونی و سایر اصناف، مشکل غالب، مربوط به بازار فروش است. کم شدن بازار فروش و تورم و مشکلات اقتصادی، که روی قدرت خرید مردم تاثیر میگذارد، باعث میشود هر کسب و کاری که در صنعت فروش فعالیت میکند، دچار مشکل شود. یکی از دلایلی که مردم، کمتر به فرزندآوری علاقهمند هستند، همین مشکلات اقتصادی است. اتحادیه ای، مخصوص این صنف یعنی سیسمونی، نداریم.
حمایت دولت، برای حل مشکلات لازم است. اگر دولت، تسهیلاتی برای فرزند آوری، در اختیار خانوادهها قرار دهد، دیگر در تامین هزینههای نوزاد، دچار مشکل نمیشوند. این موضوع به رشد جمعیت و تامین نیروی کار، کمک میکند.
رسانه به عنوان یک مرکز اطلاع رسانی عمومی، میتواند مشکلات اصناف را به گوش مسئولینی که در این حوزه فعالیت میکنند برساند.
در مصاحبه اختصاصی با مدیریت داروخانه، تبیین شد:
طی مصاحبه اختصاصی با دکتر میلاد سلیمانی، متخصص ارتودنسی تبیین شد:
مصاحبه اختصاصی با یکی از بهترین روانشناسان مجرب کشور: