زهرا خالقی،مدیر گالری پرده اشراف:

راهکار رشد تولید، حمایت از اجناس و تولیدات ایرانی است

افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه‎ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با زهرا خالقی، مدیر گالری پرده اشراف جلب می‎نماییم:
افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه‎ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با زهرا خالقی، مدیر گالری پرده اشراف جلب می‎نماییم:
کد خبر: ۵۱۴

یکی از ویژگی‌های این شغل داشتن صبر و شکیبایی می‌باشد. همچنین باید با در نظر گرفتن نکات متعدد یک مشاوره درست به مشتری ارائه بدهید. امروزه به خاطر پیشرفت علم و تکنولوژی در تمام بخش‌ها تحولاتی ایجاد شده، در مورد تولید و عرضه پرده نیز اگر بخواهید وارد این حرفه بشوید باید در حد یک طراح، تخصص داشته باشید و مشاوره صحیح ارائه نموده و با صداقت کار کنید و فقط به فکر منافع مالی کار نباشید. پرده یکی از آیتم‌های مهم در طراحی منزل است و باید مشاوره صحیحی به مراجعین خود ارائه نموده و زمان طولانی را به این امر اختصاص دهید. اگرچه ممکن است مشتری خرید راحتی انجام ندهد، ولی شما درهر صورت باید برای مشتری زمان بگذارید. مجموعه پرده فروشی یک کار گروهی است. انجام این فعالیت به تنهایی بسیار مشکل است، ابتدا زمان زیادی برای مشاوره به مشتری نیازمند بوده و در مرحله بعد اندازه گیری و خرید پارچه انجام می‌شود و سپس باید دوخت پرده توسط خیاط صورت گیرد، اگر هر کدام از اجزای این کار به ترتیب و به صورت صحیح انجام نشود، کل فرآیند کار دچار مشکل و اختلال می‌شود. یکی از شروط مهم و اساسی برای دوام در این حرفه، داشتن صداقت و خوش قولی است.
یکی از مشکلات این حرفه، عدم وجود دوره‌های آموزشی و به روزرسانی می‌باشد، ما دوره آموزشی نگذرانده ایم و فقدان دوره‌های آموزشی برای کسانی که در این صنف مشغولند مشکل ساز است. اینجانب اگر سمتی داشتم، به صورت مستمر دوره‌های کلاس‌های آموزشی می‌گذاشتم و شاغلین این بخش را از لحاظ تمام مسائل کاری به روزرسانی می‌کردم، البته این فعالیت نیاز به سرمایه بسیاری دارد و باید برای آن تسهیلات نیز در نظر گرفته شود.
راهکار رشد تولید، حمایت از اجناس و تولیدات ایرانی است، در حال حاضر به مشتری جنس مرغوب ایرانی را نشان می‌دهیم، ولی متاسفانه دیدگاه مردم تغییر کرده است، می‌بایست برای جلب اعتماد و رضایت مصرف کننده، تولید کنندگان ما اجناس خوب و با کیفیت‌تر با قیمت مناسب، تولید کنند. در این صورت است که مشتری ترغیب می‌شود، باید تبلیغات بیشتری برای اجناس ایرانی انجام شود. همچنین بستر مناسبی برای عرضه اجناس داخلی فراهم شود، تبلیغ کارآمد در فروش کالا بسیار موثر است. صداقت در کار باعث جلب اعتماد مشتری می‌شود و از تولید داخلی حمایت می‌کند.
بهترین تبلیغ، رضایت مشتری از سفارش است و زمانی که این مورد به بهترین نحو ارائه شود، کاملترین تبلیغ نیز برای کار صورت گرفته است. از مسائل مهم دیگر نظرسنجی مشتریان در فضای مجازی است. استفاده از تبلیغات مجلل و افراد مشهور سود چندانی ندارد، زیرا آن افراد در حیطه تولید و عرضه پرده، تخصصی ندارند؛ در حالی که مشتری خانه دار از خوب بودن کیفیت اجناس آگاه تراست، به نظر من هزینه تبلیغات باید برای ایجاد خدمات با کیفیت‌تر اخذ شود تا به موفقیت بیشتر و رضایت جمعی برسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات