توسط مهندس سعید طلابیگی مدیرعامل اعلام شد:

ویژگی‌های ممتاز شرکت مهندسی طراح و ناظر حقوقی شرکت آباد راشا نگار البرز

مهندس سعید طلابیگی که دارای پایه ارشد نقشه برداری از سازمان نظام مهندسی می باشد، از سال 1385 در استان البرز به کار مهندسی و نقشه برداری مشغول است و طراحی و نظارت چهار رشته اصلی را از سال 1395 با تاسیس  شرکت آباد راشا نگار البرز شروع نموده است و اولین شرکت حقوقی طراح وناظر در استان البرز است که صلاحیت نقشه برداری از وزارت راه و شهرسازی اخذ نمود است . وی حدود ۷ سال است در این حوزه فعالیت گسترده دارد و شعبه دوم مجموعه خود را نیز راه اندازی کرده است. یکی از بزرگ ترین پروژه هایی که توسط این مجموعه انجام شده، تهیه نقشه های ازبیلت و پیش تفکیک پروژه دویست و پنجاه هزارمتری البرز مال حصارک کرج است.
از مهم ترین ویژگی هایی که این مجموعه را از دیگر دفاتر مهندسی ممتاز می سازد، می توان به بهره گیری از مهندسان باتجربه و کاردان، انجام همزمان نقشه برداری، طراحی و نظارت و نیز مهارت و تسلط کامل بر مراحل مختلف کار و آگاهی به علوم مرتبط و روزآمد اشاره کرد. طی گفتگویی کاربردی، عملکرد و فعالیتهای این مجموعه را از مهندس سعید طلابیگی، مدیرعامل خوش فکر و متخصص این مجموعه جویا شدیم:
مهندس سعید طلابیگی که دارای پایه ارشد نقشه برداری از سازمان نظام مهندسی می باشد، از سال 1385 در استان البرز به کار مهندسی و نقشه برداری مشغول است و طراحی و نظارت چهار رشته اصلی را از سال 1395 با تاسیس شرکت آباد راشا نگار البرز شروع نموده است و اولین شرکت حقوقی طراح وناظر در استان البرز است که صلاحیت نقشه برداری از وزارت راه و شهرسازی اخذ نمود است . وی حدود ۷ سال است در این حوزه فعالیت گسترده دارد و شعبه دوم مجموعه خود را نیز راه اندازی کرده است. یکی از بزرگ ترین پروژه هایی که توسط این مجموعه انجام شده، تهیه نقشه های ازبیلت و پیش تفکیک پروژه دویست و پنجاه هزارمتری البرز مال حصارک کرج است. از مهم ترین ویژگی هایی که این مجموعه را از دیگر دفاتر مهندسی ممتاز می سازد، می توان به بهره گیری از مهندسان باتجربه و کاردان، انجام همزمان نقشه برداری، طراحی و نظارت و نیز مهارت و تسلط کامل بر مراحل مختلف کار و آگاهی به علوم مرتبط و روزآمد اشاره کرد. طی گفتگویی کاربردی، عملکرد و فعالیتهای این مجموعه را از مهندس سعید طلابیگی، مدیرعامل خوش فکر و متخصص این مجموعه جویا شدیم:
کد خبر: ۵۱۵

خدمات شرکت آباد راشا نگار البرز، شامل چه مواردی می‌شود؟ بازار هدف و مخاطبین شما چه سازمان‌ها و یا اشخاصی هستند؟
مخاطبین ما سازندگان (حقیقی و حقوقی) ساختمان‌ها هستند که از ابتدا باید کار خود را با یک دفترمهندسی شروع کنند. ما می‌توانیم خدمات طراحی نظارت و نقشه برداری و همچنین اخذ پروانه ساختمان از شهرداری و سایرمراجع صدور پروانه را ارائه دهیم. سازنده‌ای که برای ساختن بنا به شهرداری‌ها و سایر ادارات مراجعه می‌کند، باید با یکی از دفاتر دارای مجوز از سازمان نظام مهندسی ارتباط بگیرد و کار را شروع کند. معمولا این دفاتر نیز طبق قوانین و آیین نامه‌های ابلاغی از طرف مرجع صدور پروانه و ... کار طراحی و تهیه نقشه‌ها را انجام می‌دهند. سپس نقشه باید به تایید دفتر فنی سازمان برسد. پس از تأیید، برای صدورپروانه اقدام می‌شود. در ادامه نوبت به نظارت بر ساخت است.
تاکنون چه تعداد پروژه ساختمانی انجام داده اید؟ به پروژه‌های شاخص و مهم مجموعه خود نیز اشاره‌ای داشته باشید؟
ما پروژه‌های بزرگ (مال های) زیادی انجام داده ایم. در مجموع بیش از ده‌ها پروژه را به پایان رسانده ایم و یا در حین اجراهستند. برای مثال فقط در بخش خدمات نقشه برداری بیش از ۵۰۰ هزار متر مربع شامل برج‌های مسکونی و اداری تجاری مانند: البرز مال، لادن بلوار ارم مهرشهر، ماندگار عظیمیه، و همچنین مجتمع‌های (ماکان- طوبی- آسمان- رویال ...) واقع درشهرستان فردیس و پروژه ماهان پارک گوهردشت توسط مجموعه ما انجام شده است.
مهم‌ترین ویژگی‌های مجموعه تحت مدیریت جنابعالی چیست؟
ارائه خدمات مهندسی به صورت پکیج (بسته کامل)، انجام همزمان خدمات نقشه برداری، طراحی و نظارت و نیز ارائه مجری ذیصلاح و خدمات آزمایشگاهی (خاک و بتن)، مهارت و تسلط کامل بر مراحل مختلف کار و آگاهی به علوم مرتبط و روزآمد، و انجام کار با کمترین زمان و هزینه (با قیمت‌های رقابتی و با حداقل سود) و هچنین بصورت تهاتر (غیر نقدی) از مهم‌ترین مؤلفه‌های ممتاز ارائه خدمات مهندسی مجموعه شرکت آباد راشا نگار البرزاست.
آدرس دفتر و شماره‌های تماس خود را برای ارتباط مخاطبان جام جم البرز بفرمایید.
آدرس دفتر اول: سه راه گوهردشت، بلوار یادگار امام، نبش بلال ۶، ساختمان ایران زمین، طبقه۲، واحد۴-واحد ۶
آدرس دفتر دوم: خیابان اصلی گوهردشت، بین ۱۳و ۱۴ اصلی، فاز دوم، پلاک۶، واحد۴.
شماره‌های تماس: ۰۲۶۳۲۷۳۷۵۹۳-۰۲۶۳۲۷۴۲۱۱۹_۰۲۶۳۴۴۱۴۶۱۲
همراه مدیرعامل، سعید طلابیگی: ۰۹۱۲۵۶۶۷۹۰۶
آدرس ایمیل: saeid.talabeygi@gmail.com

newsQrCode
ارسال نظرات