
محصول طراحی شده شرکت، پلتفرمی است که در آن مشتریان میتوانند، به صورت غیر حضوری و از طریق وبسایت، محصولات را به صورت سه بعدی ببینند و نحوه کار با آنها را یاد بگیرند.
سرعت پایین اینترنت، فیلترینگ، مشکل جا به جایی پول و قطعی برق و گاز، از جمله چالشهایی است که شرکت با آنها مواجه است. اگر فیلترینگ برداشته شود، ما میتوانیم یک نمایشگاه مجازی دائمی داشته باشیم و محصولاتمان را به تمام دنیا معرفی کنیم و مشتریان از سراسر جهان ما را پیدا کنند.
رسانه، هم بر افکار عمومی و هم بر انتقال پیام به مسئولین بسیار تاثیرگذار است و باعث میشود تصمیمات بهتری اتخاذ شود.
در گفتگو با هادی رضادخت، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت، شاخص مند شد:
بابک رستمی، مدیرعامل شرکت طی مصاحبه اختصاصی واکاوی کرد:
فریبا ملائی، مدیر مجموعه ورزشی جاوید:
مریم سعیدی، مدیر و موسس باشگاه، تبیین کرد: