فرزاد زرگرانی، مدیرعامل شرکت معرفی کرد:

ندای سفر آریا، در صدر صنعت گردشگری ایران

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری ندای سفر آریا، با نوآوری در ارائه خدمات آنلاین و استفاده از فناوریهای روز دنیا، موفق شده با جلب اعتماد و رضایت مسافران، به عنوان یکی از پیشگامان این حوزه شناخته شود. در ادامه گفتگویی با فرزاد زرگرانی مدیریت مبتکر و نوآور این مجموعه خواهیم داشت تا درباره مزیت های رقابتی، نقش خلاقیت و برنامه های آینده شرکت بیشتر بدانیم.
شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری ندای سفر آریا، با نوآوری در ارائه خدمات آنلاین و استفاده از فناوریهای روز دنیا، موفق شده با جلب اعتماد و رضایت مسافران، به عنوان یکی از پیشگامان این حوزه شناخته شود. در ادامه گفتگویی با فرزاد زرگرانی مدیریت مبتکر و نوآور این مجموعه خواهیم داشت تا درباره مزیت های رقابتی، نقش خلاقیت و برنامه های آینده شرکت بیشتر بدانیم.
کد خبر: ۵۲۸۵

به طور اجمال در مورد حوزه فعالیت خود توضیح دهید؟
شرکت ندای سفر آریا در زمینه ارائه تور‌های داخلی و خارجی، فعال است و خدمات کاملی برای مسافران بین‌المللی ارائه می‌دهد. این خدمات شامل دریافت ویزا، انجام امور مربوط به سفارت و تسهیل سفر می‌شود. لازم است ذکر شود که سفر هالیدی برند زیر نظر ندای سفر آریا می‌باشد.
مزیت رقابتی و ویژگی خاص این شرکت نسبت به سایر مجموعه‌های مشابه چیست؟
شاخص رقابتی ما ارائه خدمات ویزا برای حدود ۳۰ تا ۴۰ کشور متعدد می‌باشد. همچنین یکی از امتیازات برجسته این شرکت، داشتن وب‌سایتی است که دارای اینماد از وزارت صمت می‌باشد. علاوه بر این، خدمات ویزا به صورت کاملاً آنلاین ارائه می‌گردد، به گونه‌ای که تمامی مراحل به صورت غیر حضوری و به سهولت مانند فرآیند خرید بلیط آنلاین انجام می‌پذیرد. در واقع ما برای اولین بار در ایران موفق به ارائه خدمات آنلاین ویزا شدیم.
اهمیت آموزش و خلاقیت در حوزه کاری شما تا چه حد می‌تواند تأثیرگذار باشد؟
در صنعت خدمات مسافرتی و گردشگری، آموزش مستمر و به روز بودن اطلاعات و نیز خلاقیت و نوآوری از ارکان اساسی محسوب می‌شود.
در این راستا ما برای نخستین بار در ایران، خدمات ویزای آنلاین را معرفی کردیم. این نوآوری به مسافران امکان می‌دهد که به شکل غیر حضوری، به راحتی و از طریق گوشی موبایل، تمامی مراحل دریافت ویزا را در خانه یا محل کار انجام دهند. ارائه خدمات ویزا، عرضه بلیط و رزرو هتل به صورت آنلاین، نمونه بارزی از این خلاقیت و نوآوری است.
نقش پرسنل و شاخص‌های کاری چه میزان در جذب مخاطب مهم ارزیابی می‌شود؟
شرکت ندای سفر آریا شامل بخش‌های مختلفی از جمله کارمندان تور داخلی، تور خارجی، بخش ویزا، بخش هتل، حسابداری، مدیر فنی، سرپرست تور و مدیر داخلی است.
مهم‌ترین نکته در این کار، پیگیری مداوم و نظارت لحظه به لحظه بر امور است. در این صنعت، داشتن روابط عمومی بالا و توانایی پیگیری دقیق بسیار مهم است.
دورنما و اهداف شما برای حوزه کاریتان در آینده نزدیک چیست؟
هدف ما توسعه بیشتر خدمات ویزای آنلاین است و باید این خدمات را به‌طور گسترده‌تری به مردم معرفی کنیم. بسیاری هنوز به طور کامل با امکان دریافت ویزای آنلاین با اتصال به درگاه بانکی آشنا نیستند. فرآیند دریافت ویزا ممکن است بین سه روز تا یک هفته طول بکشد و ما در تمامی مراحل در کنار مسافران هستیم.
همچنین، مخاطبین می‌توانند منابع مورد نیاز را از طریق سایت دانلود نموده و پس از تکمیل توضیحات، مدارک را آپلود و مرحله پرداخت را انجام دهند.
نوع خدمات‌رسانی شرکت‌های ایرانی در سطح بین المللی در چه کیفیتی قرار دارد؟
بسیاری از همکاران در صنعت خدمات مسافرتی تجربه کافی دارند و همواره به روز هستند. با این حال، یکی از نقاط ضعف ما در سیستم بانکی و تبادل مبالغ است که موجب اخلال در جذب مسافر خارجی از طریق سایت می‌گردد. ارائه خدمات کامل به مراجعین نیازمند داشتن ویزا کارت و درگاه‌های بانکی خارجی است. اما در حال حاضر امکان ارائه این خدمات به مسافران بین المللی برای ما فراهم نیست.

آدرس سایت:
https://safar.holiday
شماره‌های تماس آژانس هالیدی:
۰۲۱۲۱۰۰۰۱۴۰،
۰۲۱۴۰۲۲۷۹۶۱ الی ۳
آدرس دفتر: میدان هروی-خیابان وفامنش-نبش آزادی-ساختمان ایلیا-پلاک ۶۲ طبقه ۲-واحد ۹

newsQrCode
برچسب ها: فرزاد زرگرانی
ارسال نظرات