زهرا سادات بهزادی، مدیر مجموعه برازین تبیین کرد

اهتمام داشته ام، کیفیت خدمات برازین به استانداردهای جهانی نزدیک باشد

مجموعه برازین با مدیریت زهرا سادات بهزادی، با بیش از یک دهه تجربه و با ترکیبی از تخصص، تجربه و تعهد، موفق شده خدماتی متمایز به مراجعین خود ارائه نماید. رضایت و اعتماد مشتریان برای ایشان از اهمیت بالایی برخوردار است و این موضوع به‌طور ویژه‌ای در تمام جنبه‌های کاریشان مشهود می باشد. در این مصاحبه، به دیدگاه‌ها، تجربیات و دستاوردهای ارزشمند وی در زمینه پاکسازی و فیشیال پوست می‌پردازیم.
مجموعه برازین با مدیریت زهرا سادات بهزادی، با بیش از یک دهه تجربه و با ترکیبی از تخصص، تجربه و تعهد، موفق شده خدماتی متمایز به مراجعین خود ارائه نماید. رضایت و اعتماد مشتریان برای ایشان از اهمیت بالایی برخوردار است و این موضوع به‌طور ویژه‌ای در تمام جنبه‌های کاریشان مشهود می باشد. در این مصاحبه، به دیدگاه‌ها، تجربیات و دستاوردهای ارزشمند وی در زمینه پاکسازی و فیشیال پوست می‌پردازیم.
کد خبر: ۵۴۸۹

لطفاً درباره حوزه فعالیت پاکسازی و فیشیال پوست توضیح دهید.
این حوزه تقریباً نوپا بوده و هنوز قدمت زیادی در ایران ندارد. این نوع خدمات در ابتدا جزو دسته خدمات لاکچری محسوب می‌شدند، اما با گذشت زمان و آگاهی‌بخشی عمومی، استقبال مردم نیز افزایش پیدا کرد.
با توجه به تجاربی که کسب کردم معتقدم مراقبت‌های پوستی افراد باید از سنین پایین‌تر آغاز شود تا در آینده برای مسائل پوستی خود نیازمند خدمات تهاجمی نباشند.
ورود شما به این عرصه چگونه و به چه ترتیب صورت گرفت؟
من فعالیت حرفه‌ای خود را به‌عنوان دستیار پزشک در حوزه مراقبت و زیبایی پوست و مو آغاز کردم. با گذشت زمان و علاقه‌مندی به لاین‌های مختلف این حوزه و با تلاش و مطالعات فراوان، توانستم دانش خود را ارتقا دهم. شرکت در دوره‌های تخصصی و تلاش مستمر باعث شد که انگیزه کافی برای ورود حرفه‌ای به این عرصه را بدست آورم.
در حال حاضر، عمده خدمات مجموعه برازین چه مواردی را شامل می‌شود؟
من به طور تخصصی در زمینه پاکسازی و فیشیال حرفه‌ای فعالیت می‌کنم. نکته قابل توجه این است که در ایران خدمات فیشیال صنف جداگانه‌ای ندارد و ما به‌عنوان زیر مجموعه کلینیک‌های درمانی و زیبایی فعالیت داریم. از این‌رو، در بسیاری از موارد برای خدمات مکمل، بیماران را به پزشکان متخصص ارجاع می‌دهیم. این ارتباط دوطرفه باعث شده خدمات ما جنبه‌ای علمی‌تر و تخصصی‌تر و سلامت محور پیدا کند.
چرا تأکید دارید این خدمات تخصصی حتماً زیر نظر پزشک و در مراکز معتبر انجام شود؟
متأسفانه برخی از سالن‌های آرایشی این خدمات را بدون رعایت استاندارد‌های لازم، ارائه می‌کنند. در صورتی که تخصص و تجربه فردی که خدمات را ارائه می‌دهد باید با دقت بررسی شود، چرا که این کار به شناخت علمی و عملی آناتومی پوست و استفاده از تکنیک‌های دقیق نیاز دارد.
علاوه بر دانش و تجربه، بحث به‌روزرسانی مداوم نیز اهمیت بسیاری دارد. تقریباً هر روز محصولات و دستگاه‌های جدیدی وارد بازار می‌شود که کیفیت و بازدهی خدمات را افزایش می‌دهد. بنابراین، آپدیت بودن جزئی جدایی‌ناپذیر از کار شمرده می‌شود.
مجموعه شما دارای چه مزیت‌ها و شاخصه‌هایی می‌باشد؟
مجموعه برازین با شعار «برازین برازنده شماست» همواره در تلاش است رضایت مراجعین خود را جلب کند.
پوست انسان بخشی حیاتی از سیستم ایمنی بدن است و نمی‌توان به آن فقط به چشم یک فعالیت تجاری نگاه کرد. در عین حال استفاده از مواد اولیه باکیفیت بسیار حائز اهمیت است. ما به‌صورت مولتی‌برند و از ترکیب متریال‌های ایرانی و خارجی در مجموعه خود بهره می‌بریم. در سال‌های اخیر برند‌های داخلی پیشرفت چشمگیری داشته اند، اما همچنان برند‌های خارجی از استاندارد بالاتری برخوردار هستند.
سطح ارائه این خدمات در ایران با استاندارد‌های جهانی چقدر فاصله دارد؟
من همیشه تلاش کرده‌ام کیفیت خدمات مجموعه‌ام را نزدیک به استاندارد‌های جهانی حفظ کنم و متد‌های مدرن و علمی را در کار خود اعمال نمایم. اما به‌طور کلی، فیشیال و خدمات پوست در ایران هنوز جایگاه مطلوبی نیافته است.
بهداشت در کلینیک شما تا چه اندازه مورد توجه قرار گرفته و آیا نظارتی بر این موضوع وجود دارد؟
بله، مأمورین بهداشت به‌طور منظم از مجموعه بازدید می‌کنند. رعایت بهداشت یکی از حساس‌ترین و حیاتی‌ترین جنبه‌های کار ما محسوب می‌شود. تمامی ابزار‌ها و وسایل مورد استفاده استریل‌شده و کاملاً بهداشتی هستند.
راه‌های ارتباطی مخاطبین را با مجموعه خود ذکر بفرمایید.
نشانی پیج اینستاگرام: berazin_skincare@
شماره تماس:۰۹۱۹۵۹۰۱۳۲۱
نشانی سایت: berazin.com
berazin.ir

newsQrCode
ارسال نظرات