
شما به عنوان مدیریت، اگر بخواهید از شاخصههای ممتاز مجموعه خود نام ببرید به چه مواردی اشاره میکنید؟
فرنگیس احمدی: در این سالن زیبایی، کیفیت و مشتریمداری اولویت اول است. استفاده از مواد اولیه مرغوب و ارائه خدمات بینقص برایمان بسیار حائز اهمیت میباشد. تمامی متریال مورد استفاده خارجی است. مواد خارجی از نظر کیفیت و قیمت، تفاوت قابل توجهی با نمونههای داخلی دارند و ما برای ارائه بهترین خدمات، از آنها استفاده میکنیم.
در مجموع همراهی با مشتریان و ایجاد جو صمیمی و محیطی راحت برای مشتریان رمز موفقیت سالن آلاله است.
خوشبختانه در سال ۱۳۸۱، پس از مهاجرت از شهر مرند به تهران، به طور اتفاقی با دنیای آرایشگری آشنا شدم. گویی سرنوشت، مرا به این مسیر هدایت کرد و از این بابت بسیار خوشحال هستم.
در حوزه فعالیت خود با چه مشکلات و چالشهایی مواجه هستید؟
متاسفانه افرادی هستند که بدون مجوز اقدام به تاسیس سالن میکنند. نظارت کافی در این زمینه وجود ندارد. همچنین نرخنامهها باید بر اساس کیفیت خدمات تعیین شوند و نباید یکسان باشند.
آیا شما خدمات ویژهای برای ارائه به مراجعه کنندگان در نظر گرفته اید؟
فرنگیس احمدی: بله، سالن زیبایی آلاله، به ارائه خدمات در مناسبتهای خاص توجه ویژهای دارد. ما برای برخی افراد، به صورت رایگان خدمات ارائه میدهیم و زوجهای جوان نیز از تخفیفها و خدمات ویژه ما بهرهمند میشوند. در کل رضایت مشتریان از کیفیت کار و رفتار پرسنل، زبانزد مراجعه کنندگان است. تبلیغات ما بیشتر به صورت دهان به دهان بوده و این نشان از رضایت بالای مراجعین دارد.
آدرس:ملارد-جاده ملارد-خیابان کاشانی-چهار راه بهشتی-آرایشگاه آلاله
پیج اینستاگرام:
@alalehbeauty_salon
شماره تماس: ۰۹۱۲۴۶۳۴۷۸۲
شماره ثابت:
۰۲۱۶۵۱۴۹۶۱۹
در گفتگو با هادی رضادخت، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت، شاخص مند شد:
بابک رستمی، مدیرعامل شرکت طی مصاحبه اختصاصی واکاوی کرد:
فریبا ملائی، مدیر مجموعه ورزشی جاوید:
مریم سعیدی، مدیر و موسس باشگاه، تبیین کرد: