
چگونه و از چه سالی وارد این حوزه صنعتی شدید؟
ما از سال ۹۷ با سه نفر دوستان خود، این شرکت را افتتاح کردیم. بر حسب فعالیتهای قبلی که داشتیم، نقطه ضعفهایی در تأمین متریال صنعت، مشاهده میکردیم؛ بنابراین تصمیم به رفع آن معایب، گرفتیم در اصل شرکت ما، بعد از سه سال فعالیت به عنوان فروشگاه، در سال ۱۴۰۰، با رعایت عدم ایجاد مشکلات مالیاتی برای مشتریان، ثبت شد و از آن زمان به بعد، در خدمت صنایع مختلف هستیم.
چه چالشهایی در حوزه کاری شما وجود دارد؟
مشکل اصلی ما، تورم و افزایش نرخ ارز است. موضوعات مذکور ما را درامور خرید، واردات و فروش بسیار دچار مشکل میکند.
اگر به جای وزیر صمت بودید چه راهکاری برای برون رفت از مشکلات ارائه میدادید؟
دو راه کار بسیار کاربردی، که در دولت قبل انجام شد، حذف دلار ۴۰۰۰ تومانی و حذف دلار نیمایی بود. در این صورت، واردکننده و صادرکننده، تکلیف خود را میدانند. اگر تدابیری برای ثبات قیمتها اندیشیده نشود، باعث بی ثباتی، در همه امور میشود.
نقش رسانه را در این حوزه توضیح دهید.
نقش رسانه اطلاع رسانی است، که باید درست و به موقع انجام شود. رسانه ها، باید مستقل شده و باعث آگاهی افکار میشوند.
در پایان تشکر میکنم از مدعوین خوب اداره مالیات، که با ما همکاری میکنند. امیدواریم، وزرات صنعت و معدن، از شرکتهای نوپا، مثل ما حمایت کند که بتوانیم، صنعت را به شکل فراگیر، پوشش دهیم.
در گفتگو با هادی رضادخت، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت، شاخص مند شد:
بابک رستمی، مدیرعامل شرکت طی مصاحبه اختصاصی واکاوی کرد:
فریبا ملائی، مدیر مجموعه ورزشی جاوید:
مریم سعیدی، مدیر و موسس باشگاه، تبیین کرد: