میلاد موسوی، مدیر خوش فکر گروه هنری میلاد اعلام کرد:

درآمد خانگی از ۵ تا۵۰ میلیون تومان

میلاد موسوی سال۱۳۷۳ و در الیگودرز متولد گردید.‌ وی ابتدا در کرج با بودجه بسیار اندک کسب و کار خود را به نام رزین کرج راه اندازی کرد.
 این مجموعه پس از مدتی شمع کرج و رنگ مومنی را به مجموعه اضافه کرد. لازم به ذکر است که رنگ مومنی با مدیریت مرحوم حاج ابراهیم مومنی دارای قدمتی ۳۵ ساله در فروش انواع رنگ می باشد. در حال حاضر عنوان گروه هنری میلاد تجمیع این سه مرکز است که نهایتا با ادغام آنها به یک مجموعه واحد تبدیل گردید. مصاحبه ذیل ماحصل گپ و گفت با این کارآفرین خلاق و نوآور می باشد که از منظرتان می گذرد:
میلاد موسوی سال۱۳۷۳ و در الیگودرز متولد گردید.‌ وی ابتدا در کرج با بودجه بسیار اندک کسب و کار خود را به نام رزین کرج راه اندازی کرد. این مجموعه پس از مدتی شمع کرج و رنگ مومنی را به مجموعه اضافه کرد. لازم به ذکر است که رنگ مومنی با مدیریت مرحوم حاج ابراهیم مومنی دارای قدمتی ۳۵ ساله در فروش انواع رنگ می باشد. در حال حاضر عنوان گروه هنری میلاد تجمیع این سه مرکز است که نهایتا با ادغام آنها به یک مجموعه واحد تبدیل گردید. مصاحبه ذیل ماحصل گپ و گفت با این کارآفرین خلاق و نوآور می باشد که از منظرتان می گذرد:
کد خبر: ۵۶۱

فرآیند ورودتان به صنعت رزین را برای مخاطبان جام جم البرز تشریح نمایید.
بنده در سال ۹۹ در فکر این بودم که یک شغل دوم راه اندازی کنم. چون در گذشته با صنعت رزین آشنا بودم، علاقه‌مند به تولید و فروش این محصولات گردیدم. بعد از تحقیق متوجه شدم اکثر افراد فعال در این حوزه برای تهیه متریال بسیار مشکل دارند به همین علت این ایده به ذهن بنده رسید که این کار را آغاز نموده و مجموعه رزین کرج را تاسیس کردم. در سال ۹۹با ۱۴میلیون تومان و یک مغازه ۲۰ متری شروع به کار کردم که در ادامه با گذر زمان شمع کرج و رنگ‌های هنری را اضافه کردیم.
شغل اول شما با این فعالیت هنری قرابت داشت؟
خیر؛ بنده در کارخانه کار می‌کردم، اما با فرآیند و کلیات این شغل آشنایی داشتم.
به صورت جزئی تردر خصوص فعالیت‌ها و خدمات گروه هنری میلاد بگویید.
خدمت اصلی ما، ارائه و تهیه متریالی است که هنرمندان رزین و شمع سازی و سنگ مصنوعی به آن نیاز دارند. انواع رزین، انواع رنگ‌ها، اکسسوری‌ها و انواع قالب‌های سیلیکونی، انواع بیس‌های چوبی از جمله محصولات ما هستند.
بخش دیگر شمع سازی است. بانوان زیادی به ساخت شمع مشغول هستند و درآمدزایی می‌کنند. متریالی که سازندگان شمع نیاز دارند را به صورت جامع ارائه می‌کنیم.
هنر جدیدی که در بازار امروز ترند شده و همه از آن استفاده می‌کنند، سنگ مصنوعی است. این کار با نوعی پودر که قیمت آن مناسب است انجام می‌شود. در حال حاضر بازار خوبی دارد و مردم از این گونه تزئینات خانگی استفاده می‌کنند.
فکر می‌کنید اگر یک خانواده بر این کار متمرکز شوند، ماهانه چه میزان می‌توانند درآمدزایی داشته باشند؟
اگر صد در صد متمرکز باشند و آموزش ببینند درآمد در ماه‌های اول حداقل از ۵ میلیون تومان شروع می‌شود. ما آموزش‌های هنر شمع سازی، رزین و بازاریابی فروش نیز ارائه می‌دهیم و در حال آماده سازی آموزش برای مشتریان هستیم. کسانی که آغاز به کار می‌کنند و دوستان و آشنایان از آن‌ها خرید می‌کنند اگر بخواهند به عنوان شغل استفاده کنند، باید حتما آموزش ببینند تا متضرر نشوند. در ابتدا آموزش کار با مواد و وسایل هر هنر آغاز می‌شود تا به آموزش بازاریابی و فروش برسند و در جنب آن فروش خوبی داشته باشند و درآمدزایی بالا داشته باشند.
مطلع هستید که بالاترین درآمد در این حوزه چه میزان است؟
بالاترین میزان درآمد را یکی از کارآموزان ما دارد که در حال حاضر صادرات انجام می‌دهد و ۵۰۰میلیون تومان در ماه درآمدزایی می‌کند. تقریبا ۱۰ پرسنل نیرو گرفته و به صورت تخصصی در زمینه ساعت کار می‌کند که در بازار تهران پخش و صادرات نیز انجام می‌دهد.
بارزترین شاخصه مجموعه شما در چیست؟
به لطف خداوند با گروهی که داریم توانسته ایم به بزرگترین شاخصه این کار یعنی تکمیل بودن همه اجناس دست یابیم. به صورتی که ۹۵ درصد لوازم مورد نیاز در فروشگاه ما یافت می‌شود.
در این مجموعه سه فروشگاه را در یکدیگر ادغام کرده ایم و افرادی که در این حوزه فعال هستند، می‌توانند سنگ مصنوعی را به این کار اضافه کنند. تلفیق شمع سازی با سنگ مصنوعی بسیار زیبا شده که در حال استفاده هستند.
راه‌های ارتباطی با مجموعه خود را بیان کنید.
نشانی: بلواربلال به سمت چهار راه هفت تیر- نرسیده به چهار راه- نبش کوچه نادری
شماره‌های تماس:۰۹۳۷۹۰۳۶۱۹۱_۰۹۳۶۵۱۰۳۰۸۳_۰۲۶۹۱۳۰۰۱۳۴
پیج‌های اینستاگرام:
پیج رزین: resinkrj
پیج شمع: candlekaraj
پیج روبیکا: miladartgroup
وب سایت: www.miladartgroup.com
ساعات فعالیت همه روزه به جز جمعه ها۱۰ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۰ می‌باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات