کارگروه انتخابات شهرستان‌های شورای ائتلاف البرز فعال شد

فعالیت کارگروه انتخابات شهرستان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان البرز آغاز شد.
فعالیت کارگروه انتخابات شهرستان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان البرز آغاز شد.
کد خبر: ۵۶۶

به گزارش جام جم البرز: محمدرضا سرشار، سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب استان البرز،  در گفتگویی اختصاصی، با اشاره به اعلام سیاست رهبر معظم انقلاب مبنی بر پیگیری ۴ محور مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت در انتخابات مجلس آینده، گفت:
برگزاری انتخاباتی همراه با سلامت و امنیت وظیفه اصلی نهاد‌های نظارتی و انتظامی و اجرایی همچون شورای نگهبان و وزارت کشور است.
وی افزود:، اما دو موضوع مشارکت و رقابت، ارتباط نزدیکی با فعالیت جریان‌های سیاسی و انقلابی همچون شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب دارد که باید تلاش نماییم این مهم در انتخابات اسفند ماه سال جاری محقق شود.
سرشار عنوان کرد: افزایش مشارکت برای جریان انقلاب یک دغدغه مقدس است و شورای ائتلاف تلاش مینماید در افزایش مشارکت نقش موثر ایفا کند.
وی اظهار امیدواری کرد: با مشارکت اعضای شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب، برنامه‌های این شورا برای تحقق افزایش مشارکت و رقابت عملیاتی می‌شود.
سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب استان البرز درباره آخرین وضعیت لیست این شورا برای ۳ کرسی مجلس نیز، گفت: مصاحبه از کاندیدا‌ها در حوزه‌های انتخابیه ساوجبلاغ، چهارباغ، طالقان و نظرآباد در شهر جدید مهستان با حضور کارگروه‌های انتخابات ۴ شهرستان به اتمام رسید.
سرشار گفت: در این حوزه انتخابیه برنامه ریزی لازم برای برگزاری مجمع در حال انجام است. در این راستا مصاحبه با کاندیدا‌های حوزه‌های انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد از روز ۲۳ بهمن ماه در محمد شهر آغاز و این روند در روز‌های آتی ادامه داشته و پس از اتمام مصاحبه‌ها زمانبندی برگزاری مجمع اطلاع رسانی خواهد شد.
لازم به ذکر است که در مصاحبه‌های اولیه توسط اعضای کارگروه‌های انتخابات برای هر کرسی ۵ نفر به مجامع شهرستانی معرفی شد، در این مرحله افراد همراه نمایندگان مجلس به ارائه برنامه‌های خود پرداخته و سپس ۳ نامزد برای هر کرسی به مجمع استانی معرفی و تصمیم نهایی در خصوص لیست شورای ائتلاف اتخاذ می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات