ما ۴تا یک دنیا در یک قدمی شما

به گوشت‌هایی که برای حفظ و نگهداری آن‌ها موادی اضافه ویا با روش‌های صنعتی تغییر شکل داده می‌شود مانند گوشت‌های نمک سود، فراورده‌های پخته و نیم پخته؛ انواع کالباس و سوسیس و محصولات مشابه آن راکه حداقل نیمی از آن را گوشت تشکیل می‌دهد فراورده‌های گوشتی اطلاق می‌شود.
مهمترین فراورده گوشتی در ایران سوسیس و کالباس ودر مرتبه دوم همبرگر است. در ایران کنسرو ها‌ی گوشتی چندان متداول نمی‌باشد.
به گوشت‌هایی که برای حفظ و نگهداری آن‌ها موادی اضافه ویا با روش‌های صنعتی تغییر شکل داده می‌شود مانند گوشت‌های نمک سود، فراورده‌های پخته و نیم پخته؛ انواع کالباس و سوسیس و محصولات مشابه آن راکه حداقل نیمی از آن را گوشت تشکیل می‌دهد فراورده‌های گوشتی اطلاق می‌شود. مهمترین فراورده گوشتی در ایران سوسیس و کالباس ودر مرتبه دوم همبرگر است. در ایران کنسرو ها‌ی گوشتی چندان متداول نمی‌باشد.
کد خبر: ۵۷۶

در این خصوص نشستی کاربردی و صمیمی با مدیرمحترم مجموعه (ماچهار تا) داشتیم که توجه شمارا به این مصاحبه جلب می‌نماییم.
لطفا خودتان را معرفی بفرمایید.
من زینب فلاح،صاحب و خالق برند ما چهارتا تولید کننده انواع سوسیس و کالباس سلامت محور هستم.
من مادر چهار فرزند هستم (نام برند ما چهارتا به همین دلیل انتخاب شده است) همسرم در تمامی طول مسیر پا به پای من و همراه من بوده و من همیشه به داشتن چنین همسری افتخار می‌کنم.
انگیزه ورودشما به حرفه و تخصص تولید سوسیس وکالباس را مطرح بفرمایید؟
یک روز تصمیم گرفتم یک تغییر بزرگ در زندگیم به وجود بیاورم.
با کمک یک مشاور حاضر به این نتیجه رسیدم که اول باید از شناخت خود شروع کنم، نقاط ضعف و قوتم را بشناسم و تلاش کنم نقاط قوت را رشد دهم؛ توانایی‌هایم را شناختم.
امروز، اما ما بابت نداشتن‌ها و نتوانستن‌هایمان نمی‌توانیم بهانه‌ای داشته باشیم، زیرا اگر هنوز موفق نشده و یا دستاوردی نداشته، فقط و فقط خودمان مقصر هستیم و مسئولیت این موضوع فقط با خودمان است. من از صفر شروع کرده‌ام و مدام به کمک مشاور روی توسعه توانمندی‌های فردی و زندگی خانوادگی‌ام کار کردم.
در منزل، با ابتدایی‌ترین شیوه، شروع به تولید محصولات پروتئینی کردم.
ویژگی محصولات پروتئینی ماچهارتا را مطرح بفرمایید؟
محصولات ما برای همه عزیزانی که به سلامت خود و خانواده‌شان اهمیت می‌دهند بسیار مفید است,، چون ما به کیفیت محصولاتمان اهمیت می‌دهیم.
ویژگی محصولات ما این است که با استفاده از انواع گوشت تازه مانند مرغ، بوقلمون، شتر مرغ، گاومیش، گوسفند گوساله، بلدرچین و کبک، سیر تازه، نمک دریا و ادویه‌های مرغوب تولید و بسته‌بندی می‌گردد. محصولات ما فاقد هرگونه مواد نگهدارنده مانند نیترات و نیتریت است.
ما محصولات زیاد و متنوع در حوزه سوسیس و کالباس و ژامبون داریم و در خدمت هم‌وطنان عزیزمان هستیم.
کلام پایانی
برای آشنایی بیشتر هم‌وطنان با محصولات پروتئینی ما ۴ تا به زودی یک فیلم از نحوه تولید؛ مقاله‌ای در این زمینه در سایت جام جم استان البرز بارگذاری خواهد شد تا شما علاقمندان اطلاعات کاملی از این مجموعه کسب کنید مطمئناً برایتان جالب خواهد بود.
انشاالله به زودی در تمامی شهر‌های مختلف ایران شاهد افتتاح شعب (ما چهارتا) خواهیم بود و سلامتی را به همه هموطنان عزیز هدیه خواهیم داد.
در تمام این مدت تلاشمان این است که استاندارد‌های کیفیت و سلامت بین المللی را نیز رعایت کنیم که در آینده بتوانیم برای صادرات محصولاتمان اقدام کنیم.
کارآفرینی با وجود داشتن چهار فرزند کار سختی نیست، من توانستم با توکل به خدا و خودباوری و برنامه‌ریزی این کار را انجام دهم.
روز‌ها و ساعات کاری مجموعه تولیدی ما چهارتا؟
همه روز‌های هفته به جز تعطیلات رسمی صبح‌ها ۱۰ الی ۱۴ و عصر‌ها ۱۷ الی ۲۱
راه‌های ارتباطی مجموعه تولیدی ما چهارتا؟
۰۹۳۵۳۲۱۴۷۶۴
۰۹۳۰۹۰۴۵۵۱۵
۰۲۶۳۲۷۰۷۱۰۹
اینستاگرام؛ ایتا؛ بله
آدرس فروشگاه؟
کرج، چهارراه مصباح، خیابان نجاری، بعد از میدان زینبیه، روبروی کوچه قدس، محصولات پروتئینی ما چهارتا
آماده خدمت رسانی به همه مشتریان عزیز هستیم

newsQrCode
ارسال نظرات