نسرین و نسیم یونسی، مدیران سالن زیبایی نیلا خاطر نشان ساختند:

مهارت آرایشگران ایرانی در تراز بین المللی

افتخار این را داشتیم تا با دو تن از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با‌‌ نسرین و نسیم یونسی، مدیران سالن زیبایی نیلا جلب می‌ نماییم:
افتخار این را داشتیم تا با دو تن از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با‌‌ نسرین و نسیم یونسی، مدیران سالن زیبایی نیلا جلب می‌ نماییم:
کد خبر: ۵۹۴

نسرین یونسی- بزرگترین معضل این حوزه به نظر من تورم است که بر روی محصولات تأثیر گذار می‌باشد و موجب افزایش هزینه‌ها در طول ماه می‌شود. متأسفانه، تورم در محصولات ایرانی بیشتر است. محصولات خارجی، تنها دو بار در طول یک سال دچار تغییر قیمت خواهند شد، اما محصولات ایرانی که در داخل کشور تولید می‌شوند، هر زمان که می‌خواهیم تهیه کنیم، ۲۵ درصد گران‌تر از دفعات گذشته است.
اگر می‌توانستم در این حوزه کمک رسان باشم، بیشتر به نظارت بر کیفیت کالا می‌پرداختم و قیمت کالا را حداقل ۶ ماه ثابت نگه می‌داشتم، تا هر زمان که مشتریان خرید می‌کنند، تورم موجب آزار آن‌ها نشود. متأسفانه، برخی آرایشگران بدنام شده‌اند و هزینه‌های ناجوانمردانه‌ای را از مردم در قبال انجام خدمات دریافت می‌کنند. این گرانی محصولات باعث شده است که ما مشتریان را از دست بدهیم. در برخی خانواده‌ها که چند نفر هستند، این هزینه‌ها بسیار گزاف و دغدغه آفرین است.
رسانه ملی نمی‌تواند برای ما تبلیغات انجام دهد. در روزنامه‌ها نیز متأسفانه مخاطبان کاهش یافته اند و دیگر کسی مطالعه نمی‌کند و همه از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌نمایند. بنده اکثرا از فضای مجازی برای تبلیغات استفاده می‌کنم، زیرا شناخته شدن و دیده شدن در این حوزه بسیار مهم است.
نسیم یونسی- در سالن ما اکثر ویزیتور‌ها محصولات ایرانی را برای معرفی می‌آورند و برخی از این محصولات با کیفیت بوده و تقریباً با محصولات خارجی برابری می‌کند. همچنین، ما از محصولات خارجی استفاده می‌کنیم. آرایشگران ایرانی مهارت بهتری دارند، زیرا از تجربه‌های بیشتری در این زمینه برخوردارمی باشند و به دلیل تعداد بیشتر مشتریان، سعی در افزایش مهارت خود دارند. به طور کلی مهارت آرایشگران ایرانی در تراز بین المللی قرار دارد.
در رسانه‌های مجازی، مانند اینستاگرام، متأسفانه برخی افراد به داستان سازی و حاشیه‌ها مشغول شده اند و محتوا‌های ضعیفی را ارائه می‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات