در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته صورت گرفت؛

اولین سامانه هوشمند «بازار محور» در حوزه گردشگری کشور در استان البرز رونمایی شد

اولین پلتفرم بازارمحور گردشگری کشور با عنوان  «مارُک» در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در غرفه استان البرز رونمایی شد.
اولین پلتفرم بازارمحور گردشگری کشور با عنوان «مارُک» در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در غرفه استان البرز رونمایی شد.
کد خبر: ۶۱۴

به گزارش جام جم البرز،در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، اولین سامانه هوشمند بازار محور در حوزه گردشگری با حضور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی، مدیر کل و معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز رونمایی شد.
رئیس هیئت مدیره شرکت گردشگری «ماجر‌های شیرین سفر‌های ما» به عنوان عرضه کننده این پلتفرم، اظهار کرد: این پلتفرم برای اولین بار در کشور طراحی شده و اولین پلتفرم «بازار محور» در حوزه گردشگری ایران است.
احسان ترکمن افزود: همه شرکت‌ها و دفاتر خدمات گردشگری، راهنمایان گردشگری، برگزار کنندگان تور‌های مسافرتی حتی اقامتگاه‌های گردشگری و هتل‌ها می‌توانند در پروفایل شخصی خود از طریق این پلتفرم از مجموعه خود کلیپ‌های تبلیغاتی و عکس تهیه کرده و فروش خود را انجام دهند.
او در ادامه افزود: تاکنون در ایران مجموعه‌ای نداشتیم که به طور کامل در حوزه گردشگری در خصوص اقامتگاه از مجموعه خود عکس و ویدیو را آپلود کرده و در کنار آن فروش خود را نیز انجام دهند.
ترکمن با بیان اینکه در این پلتفرم فعالان گردشگری برنامه اختصاصی خود را تعریف و معرفی می‌کنند، افزود: شرکت ما برای اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی شرکت می‌کند و در این نمایشگاه به دنبال این هستیم که پلتفرم خود را برای عموم و گردشگران معرفی کنیم.
رئیس هیئت مدیره شرکت خدمات مسافرتی «ماجرا‌های شیرین سفر ما» عنوان کرد: برگزار کنندگان و خانواده صنعت گردشگری بدانند که همگی یک خانواده و به دنبال این هستیم که با حمایت و تعامل، مشکلات پیش رو رفع و با پشتیبانی مدوام مرتفع شود.
ترکمن با اشاره به اینکه صنعت گردشگری نیاز به حمایت مسئولان دارد، اضافه کرد: معتقد هستیم صنعت گردشگری زنده است و برای اینکه کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند دلسرد نشوند نیاز به حمایت دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات