مهندس نورش حیدری شال، مدیر شرکت های پاک آوا تصریح کرد :

ضرورت ایجاد بانک های اطلاعاتی احراز هویت پرسنل شرکت های نظافتی

افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند غرب استان تهران، گفتگویی اختصاصی داشته باشیم. توجه شما را به مصاحبه با مهندس نورش حیدری شال، مدیر شرکت خدمات نظافت منازل (پاک آوا پایتخت و الهیه شرقی) جلب می کنیم:
افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند غرب استان تهران، گفتگویی اختصاصی داشته باشیم. توجه شما را به مصاحبه با مهندس نورش حیدری شال، مدیر شرکت خدمات نظافت منازل (پاک آوا پایتخت و الهیه شرقی) جلب می کنیم:
کد خبر: ۶۱۶۵

لطفا چالش‌ها و مشکلاتی که در حیطه‌ی کاری، با آن مواجه هستید را بیان کنید؟

بزرگترین چالش کار ما، کمبود و عدم نظارت است. برای مثال، ما شرکت الهیه شرقی را ۹ سال پیش راه‌اندازی کردیم و دقیقا بر اساس اصول و قوانین فعالیت کردیم و همچنین پاک آوا پایتخت را، یکسال است که تاسیس کرده‌ایم.
بنده شرکت پاک آوا پایتخت را، بیشتر در تبلیغات دیوار، مانند سایرین تبلیغ و معرفی کردم. اما در نهایت تعجب شرکت دوم ما، از اولی جلو می‌زند. به این دلیل که در آن، مانند اکثر شرکت‌های دیگر، بدون هیچ نظارت و نیرو‌های انتظامی، فعالیم. قوانین هم قابل استناد نیستند. زمانی، قانون بود که اگر کارگری را جذب می‌کنید، حال در هر شغلی مانند پرستار سالمند، باید مدارک آن را نگه دارید. اما اکنون خود نیروی انتظامی، قانون جدیدی وضع کرده است که مجاز به نگهداری مدارک نیروی کار نیستید.
چالش دوم، اداره ثبت شرکت‌ها است. دولت روز به روز، به سمت دولت الکترونیک می‌رود. اما بدون در نظر گرفتن زیر ساخت‌های لازم. حتی کد پستی را احراز نمی‌کند. در صورتی که دولت الکترونیک باید به شکلی باشد که به راحتی با گوشی هم بتوان هر استعلامی را دریافت کرد.

اگر به جای متولی یا وزیر کشور بودید، چه راهکاری را برای برون رفت از مشکلات ارائه می‌کردید؟

در ابتدا اقداماتی انجام می‌دادم که به راحتی بتوان هر استعلام مورد نیاز درباره هر شرکت یا موسسه حقوقی را به سهولت به دست آورد و تمام این عملیات را بتوان در مدت زمان خیلی خیلی کم محقق کرد. بانک‌های اطلاعاتی که احراز هویت و دریافت سوء پیشینه پرسنل از طریق آنها به آسانی انجام شود را ایجاد و شرایط آسانی ایجاد می‌کردم.

نقش رسانه‌ها را چطور ارزیابی می‌کنید؟ چگونه می‌توانند، در حوزه‌ی کاری شما، بیشتر تأثیرگذار باشند؟

البته که بسیار تأثیرگذار است. در یکی از اپلیکیشن‌ها که تبلیغات داریم، بنده روزی ۳ میلیون تومان بابت تبلیغات، یعنی ماهی ۹۰ میلیون تومان یکجا و ماهی ۳۰ میلیون تومان در جای دیگر پرداخت می‌کنم.
این در صورتی است که شرکت اول ما در الهیه شرقی، با پیک‌های برتر قدیمی کار می‌کرد. به نظر من رسانه، اگرتبلیغات کند، به اندازه یک لشکر، کارایی دارد. استفاده به جا در زمان و مکان مناسب همراه با جهت دهی رسانه در کسب و کار‌ها رونق و باعث پیشرفت مشاغل می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات