متریالی که استفاده میکنیم، چون خارجی است قیمت بالایی دارد. متاسفانه کیفیت مواد اولیه ایرانی مناسب نیست و ما برای تهیه متریال مشکلات زیادی داریم. صنایع دستی قیمت پائینی دارد وقیمت گذاری مناسبی نمیشود. برای معرفی صنایع دستی ابتدا باید فرهنگ سازی شود. در کشورهای خارجی هدف از تولید صنایع دستی صادرات این محصولات است ولی در ایران این هدف وجود ندارد. رسانه و فضای مجازی خیلی در کار تاثیر دارد ولی سرعت کم اینترنت و وجود فیلترها استفاده از فضای مجازی را سخت کرده است. استفاده از رسانه و فضای مجازی در پیشرفت و ایده گرفتن بسیار موثراست.
وحید غفوری، مدیریت مجموعه عطر وحید:
مرتضی پرتوی، مدیریت مجموعه پرتوی یدک:
محسن گلخواه، مدیرمجموعه پارس کنترل پیشرو:
صدیقه پوربافرانی، مدیر آموزشگاه خیاطی جلوه هنر: