آغاز به کار مسجدی در گلسار به همت گروه جهادی شهید افتخاری

با پای کار آمدن گروه جهادی سردار شهید 	«سید شهاب الدین افتخاری» روستای پراچان ساخت مسجد در سید محله گلسار آغار به کار کرد.
با پای کار آمدن گروه جهادی سردار شهید «سید شهاب الدین افتخاری» روستای پراچان ساخت مسجد در سید محله گلسار آغار به کار کرد.
کد خبر: ۶۱۸

مدنی مسئول فنی این پروژه به خبرنگار جام جم البرز در ساوجبلاغ گفت:این مسجد که حدود دو سال قبل به دلایل مسائل امنیتی و عدم استحکام کافی با هماهنگی امام جمعه محترم شهرستان ساوجبلاغ تخریب شد، به جهت هزینه‌های مالی کار ساخت آن به تعویق افتاد، که با پای کار آمدن گروه جهادی «سردار شهید سید شهاب الدین افتخاری» روستای پراچان در بیست و پنجم آذر ماه همین سال تصمیم گرفته شد این پروژه کار خود را شروع کند بهمین خاطر با جمع آوری مبلغ پنجاه و سه میلیون تومان این پروژه رسما کار ساخت و ساز را آغاز کرد.

مدنی ادامه داد: مردم سید محله از چند جهت قابل توصیف هستند که یکی از مهمترین آن این است که اهل مسجد و اهل مذهبند.
و نکته دوم اینکه مردم این محله اهل اتحاد و همبستگی و تعامل هستند از این رو طی این مدت کوتاه تواسته با کمک خیرین و مردم کار ساخت این پروژه را به خوبی پیش ببرد.

مدنی گفت: این برای دومین بار است گروه جهادی روستای پراچان توانست مسجدی بسازد، اولی در روستای پراچان طالقان بنا شد و دومی هم در همین شهر گلسار و سید محله میباشد.

مدنی با اشاره به مساحت کلی این مسجد آن را با ۷۱۴ متر مربع در سه طبقه خواند و تاکید مسئول و مهندس ناظر بر استحکام لازم برای این پروژه بیان را کرد.

مدنی مسئول فنی پروژه مسجد قمر بنی هاشم سید محله گلسار با تصریح اینکه این گروه جهادی متشکل از تمامی مردم شهر گلسار و روستای پراچان، روستای خیکان و ناریان و روستا‌های همجوار میباشد، از مسئولین شهرستان ساوجبلاغ و خیرین خواست در جهت کمک به پیشرفت در ساخت و ساز این مسجد دست یاری به گروه جهادی روستای پراچان دهند و با حمایت‌های خود هر چه زودتر کار مسجد جامع حضرت قمر بنی هاشم سید محله گلسار را به سرانجام برسانند.

newsQrCode
ارسال نظرات