امید صبوری، مدیر مجموعه باشگاه های بدنسازی ساندو:

باید همه باشگاه های ورزشی ملزم به اخذ مجوز شوند

افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه‎ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با امید صبوری، مدیر مجموعه باشگاه های بدنسازی ساندو، جلب می‎نماییم:
افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه‎ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با امید صبوری، مدیر مجموعه باشگاه های بدنسازی ساندو، جلب می‎نماییم:
کد خبر: ۶۱۹

یکی از اصلی‌ترین مشکلات در حرفه ما کیفیت لوازم می‌باشد. متاسفانه برخی از شرکت‌ها تولیدات متفرقه و بی کیفیت انجام می‌دهند که فقط کپی برداری است. البته چند شرکت داخلی وجود دارد که نسبت به پنج سال گذشته کیفیت تولیداتشان بهتر و رو به رشد بوده و شامل استاندارد‌های لازم می‌باشد. از این رو اگر کسی بخواهد یک باشگاه افتتاح کند، پیشنهاد می‌کنم از تجهیزات داخلی استفاده کند.
از سویی دیگر مشکل اجاره مکان باشگاه نیز بسیار دشوار است. چرا که هزینه‌ها بسیار بالا است و این مسئله باعث می‌شود که نتوانیم تعداد شعبات را افزایش دهیم.
همچنین هبچ تسهیلاتی به باشگاه داران ارائه نمی‌شود. متاسفانه ورزش بدنسازی دیده نمی‌شود. برای مثال اشخاصی هستند که در این حوزه چندین باشگاه دارند، ولی دیده نمی‌شوند و مسئولین پیگیری در این حوزه انجام نمی‌دهند.
میزان تعرفه‌ها نیز بستگی به مکانی باشگاه دارد، مثلا اکثر باشگاه‌های حوزه فردیس دارای نرخ ثابتی هستند و نمی‌توانند شهریه را افزایش دهند. در مناطق بالای شهر نیز باید کیفیت دستگاه‌ها بسیار بالا باشد و پیرو آن شهریه هم بالا است، لوازم در پایین شهر کیفیت بالایی ندارد و شهریه نیز به همان نسبت پایین است.
لازم به ذکر است که یکی از مشکلات اصلی نیز فقدان تعرفه متناسب می‌باشد. فدراسیون باید یک نرخ را برای باشگاه داران تعیین کند و این که همه آن‌ها باید دارای مجوز باشند.
کسی که در این حوزه فعالیت دارد باید بتواند باشگاه تاسیس کند. متاسفانه اکثر باشگاه‌ها مجوز ندارند و در هر خیابان چندین مجموعه ورزشی وجود دارد. به طور کلی باشگاه داران اصلی و فرعی قابل تشخیص نیستند. فدراسیون جوانان باید سیاستی را اتخاذ نماید که همه باشگاه‌ها ملزم به اخذ مجوز گردند. این مهم موجب می‌شود که با کیفیت و اهتمام بیشتری فعالیت کنیم.
فعالیت رسانه‌ها در چند سال اخیر در این حوزه افزایش یافته است. یکی از مساعدت‌های اساسی رسانه‌ها برای ارتقاء این صنف، معرفی باشگاه‌های معتبر است که بیشتر دیده شوند. دقیقا مانند این مصاحبه که موجب آشنایی بیشتر مردم با حرفه ما خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات