
یکی از چالشهای اصلی در صنف عطر و اسانس، مربوط به مباحث گمرکی است. عطر متناسب با نرخ دلار خریداری میشود. اگر هیئت دولت، در تعرفههای گمرکی تجدید نظر انجام داده و امور مربوط به واردات را تسهیل کنند، قیمتها برای مصرف کنندگان مناسبتر میشود. ادکلن، به مراتب گرانتر از عطر و اسانس است. چنانچه تعرفههای گمرکی آن نیز کاهش پیدا کند، استقبال بیشتری هم نسبت به عطر خواهد داشت.
باید برای مهندسینی که در حوزه شیمی تحصیل کردهاند، انگیزه ایجاد شود و به آنها مجوز و تسهیلات و امکانات داده شود، در این صورت، میتوانیم در حوزه عطرسازی، تولید داخل داشته باشیم.
رسانه میتواند کانال تبلیغاتی مناسبی باشد. چون اعتماد و استقبال مردم، نسبت به رسانههای معتبر، خیلی بیشتر است.
ساسان محمودی، مدیرعامل و سید احمد محمدی، نائب رئیس شرکت مهندسی پارس دانش الکترونیک سها :
محمد متقیان نژاد، رئیس انجمن شیتوریو شوکوکای یونیون آسیا تاکید کرد:
راحله کریمی، مدیر و موسس مجموعه ورزشی ستاره سازان :
مریم سلیمی، مدیر آکادمی زیبایی مریم سلیمی: