
یکی از چالشهای اصلی در صنف عطر و اسانس، مربوط به مباحث گمرکی است. عطر متناسب با نرخ دلار خریداری میشود. اگر هیئت دولت، در تعرفههای گمرکی تجدید نظر انجام داده و امور مربوط به واردات را تسهیل کنند، قیمتها برای مصرف کنندگان مناسبتر میشود. ادکلن، به مراتب گرانتر از عطر و اسانس است. چنانچه تعرفههای گمرکی آن نیز کاهش پیدا کند، استقبال بیشتری هم نسبت به عطر خواهد داشت.
باید برای مهندسینی که در حوزه شیمی تحصیل کردهاند، انگیزه ایجاد شود و به آنها مجوز و تسهیلات و امکانات داده شود، در این صورت، میتوانیم در حوزه عطرسازی، تولید داخل داشته باشیم.
رسانه میتواند کانال تبلیغاتی مناسبی باشد. چون اعتماد و استقبال مردم، نسبت به رسانههای معتبر، خیلی بیشتر است.
طی گفتگو با حسین مومنی، مدیرعامل شرکت معماری معرفی شد:
علی راوند، مدیر اجرایی مجموعه تبیین کرد:
علی راوند، مدیر اجرایی مجموعه گروه فنی مهندسی راوند:
دکتر سحر تهامی، مدیریت باشگاه ورزشی ست تاکید کرد: