سعید شکری، مدیر مجموعه دکوراسیون داخلی فانوس:

مشتریان باید به کیفیت خدمات صنف دکوراسیون داخلی توجه کنند

روزنامه جام جم البرز، با سعید شکری، مدیر مجموعه دکوراسیون داخلی فانوس، گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:
روزنامه جام جم البرز، با سعید شکری، مدیر مجموعه دکوراسیون داخلی فانوس، گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:
کد خبر: ۶۲۲۸

مشکل اصلی این حوزه تورم است. از آنجا که ما بیشتر با اصناف، مرتبط هستیم، بزرگترین مشکل ما با دارایی است. راهکار مناسب، این است که دولت، شفاف سازی انجام دهد و خدمات این حوزه را در قسمت پایین درآمدی در نظر بگیرد. مالیات ما ۱۴ درصد است که واقعیت اینطور نیست. زیرا هزینه اجناس و خدمات بسیار بالا است و ۱۴ درصد مالیات عدد بسیار بالایی است. گاهی دسترسی به مواد اولیه آسان است، اما به علت تحریم ها، ما به ناچار در تهیه اجناس، با تنوع کمتری مواجه می‌شویم.
شغل ما هیچ بیمه‌ای ندارد و تقاضا داریم که به مسئله بیمه‌ها بیشتر رسیدگی شود. بیشتر افراد به صورت خویش فرما، خودشان را بیمه می‌کنند. مشتریان باید بیشتر به کیفیت کار و رزومه طرف مقابل، توجه داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات