
در حال حاضر، فناوری نانو، در اقتصاد کشور ما، درصد و جایگاه مناسب خود را ندارد و در ابتدای کار خود است. متاسفانه در همین ابتدا، محصولاتی که کیفیت مناسبی ندارند، در بازار با قیمت پایین زیاد شدند. به همین علت مردم دید جالبی نسبت به موضوع نانو، پیدا نکردهاند.
کارفرماها با هزینه پایین تر، از محصولاتی استفاده میکنند که فقط ۲ سال ماندگار است و متاسفانه سازندگان در اندیشه آینده بلند مدت نیستند.
افراد زیادی در صنف ما، در فضای مجازی، تبلیغات، انجام میدهند و محصولاتی معرفی میکنند، که ما مطمئن هستیم، نانو نیست. این موضوع باعث تخریب فضای بازار میشود.
در این صنف، ستاد نانو وجود دارد که متاسفانه نظارت مناسبی ندارند. سطح علمی ما، خوب است، اما از نظر تجاری و صادرات، هنوز جای کار داریم.
امروزه شبکههای اجتماعی و اینستاگرام، تاثیر زیادی دارند و نقش مطبوعات کمتر شده است. رسانهای مانند جام جم میتواند، صفحه اینستاگرام قوی، داشته باشد به گونهای که اطلاع رسانی صادقانه همراه با دانش و آگاهی، انجام داده و عملکرد بهتری داشته باشد.
مقداد کیشانی فراهانی، مدیر باشگاه ورزشی افق لاله:
امیر غفاری، مدیر سالن زیبایی کاتینو:
محسن شاکر، مربی باشگاه فوتبال سرخ پوشان غرب:
محمد داوودی، مدیر آکادمی فوتبال داوودی: