
مشکل اساسی که اکثر اوقات، با آن مواجه هستیم، این است که سازمان ها، مخصوصا سازمانهای دولتی، برای مدیریت بخشهای مختلفی، دچار ضعف هستند، که کمتر به مشاور مراجعه میکنند. در صورتی که باید برای مدیریت بهتر، ارجاع به مشاور بیشتر باشد.
کسب و کارهای زیادی داریم، که به علت نداشتن دانش کافی، یا عدم وجود نیاز سنجی، برای دریافت خدمات مشاور و همچنین نقصان نیاز سنجی بازار، در کسب و کار خود، موفق نبودند.
سازمان ها، باید برای هر نوع کسب و کاری، آموزشهای لازم را ارائه دهند.
آگاهی و آشنایی عوامل کسب و کار و شناسایی نوع خدمات آنها به مردم و آسیب شناسی مشاغل و حل مشکلات با استفاده از مشاوران، میتواند با کمک رسانه انجام شود.
ساسان محمودی، مدیرعامل و سید احمد محمدی، نائب رئیس شرکت مهندسی پارس دانش الکترونیک سها :
محمد متقیان نژاد، رئیس انجمن شیتوریو شوکوکای یونیون آسیا تاکید کرد:
راحله کریمی، مدیر و موسس مجموعه ورزشی ستاره سازان :
مریم سلیمی، مدیر آکادمی زیبایی مریم سلیمی: