
بزرگترین مشکل ما، نوسانات بازار است که بیش ترین ضربه را به مجموعه های تولیدی می زند. زیرا در بازار، ثبات قیمت وجود ندارد.
پیشنهاد بنده این است که با استفاده از کارشناسان خبره، ثبات قیمت ایجاد شود. یعنی در یک سال، حداکثر ۲ بار افزایش قیمت داشته باشیم. راه کار دیگر، حمایت اتحادیه از تولید کنندگان است. ما تحت نظر اتحادیه صنف آهن سازان هستیم.
خلاقیت بسیار اثرگذار است. هرچه با تکنولوژی روز پیش برویم و نوآوری داشته باشیم، مشتریان بیش تری جذب می شوند.
روزنامه و مطبوعات، از نظر تبلیغات و معرفی تولیدکننده، به جامعه و جذب مشتری، بسیار اهمیت دارد.
ساسان محمودی، مدیرعامل و سید احمد محمدی، نائب رئیس شرکت مهندسی پارس دانش الکترونیک سها :
محمد متقیان نژاد، رئیس انجمن شیتوریو شوکوکای یونیون آسیا تاکید کرد:
راحله کریمی، مدیر و موسس مجموعه ورزشی ستاره سازان :
مریم سلیمی، مدیر آکادمی زیبایی مریم سلیمی: