بزرگترین مشکل ما، نوسانات بازار است که بیش ترین ضربه را به مجموعه های تولیدی می زند. زیرا در بازار، ثبات قیمت وجود ندارد.
پیشنهاد بنده این است که با استفاده از کارشناسان خبره، ثبات قیمت ایجاد شود. یعنی در یک سال، حداکثر ۲ بار افزایش قیمت داشته باشیم. راه کار دیگر، حمایت اتحادیه از تولید کنندگان است. ما تحت نظر اتحادیه صنف آهن سازان هستیم.
خلاقیت بسیار اثرگذار است. هرچه با تکنولوژی روز پیش برویم و نوآوری داشته باشیم، مشتریان بیش تری جذب می شوند.
روزنامه و مطبوعات، از نظر تبلیغات و معرفی تولیدکننده، به جامعه و جذب مشتری، بسیار اهمیت دارد.
مجید برومند، مدیر مجموعه فوم بتن اهورا:
ماهر حریری، مدیرعامل شرکت تولیدی محصولات آرایشی ماهرآراسام:
فریبا آشتیانی، مدیریت خانه بازی ارکیده:
فائزه عزتی بند کهن، فعال طب تلفیقی و مدیر عطاری کیمیا: