
بزرگترین مشکل ما، نوسانات بازار است که بیش ترین ضربه را به مجموعه های تولیدی می زند. زیرا در بازار، ثبات قیمت وجود ندارد.
پیشنهاد بنده این است که با استفاده از کارشناسان خبره، ثبات قیمت ایجاد شود. یعنی در یک سال، حداکثر ۲ بار افزایش قیمت داشته باشیم. راه کار دیگر، حمایت اتحادیه از تولید کنندگان است. ما تحت نظر اتحادیه صنف آهن سازان هستیم.
خلاقیت بسیار اثرگذار است. هرچه با تکنولوژی روز پیش برویم و نوآوری داشته باشیم، مشتریان بیش تری جذب می شوند.
روزنامه و مطبوعات، از نظر تبلیغات و معرفی تولیدکننده، به جامعه و جذب مشتری، بسیار اهمیت دارد.
در مصاحبه اختصاصی با مدیریت داروخانه، تبیین شد:
طی مصاحبه اختصاصی با دکتر میلاد سلیمانی، متخصص ارتودنسی تبیین شد:
مصاحبه اختصاصی با یکی از بهترین روانشناسان مجرب کشور: