حقیقت، عدالت و قانون

مادام که وجدان‌های بیدار شرافت خود را در راه احقاق حق، وثیقه سوگندشان می‌سازند عدالت هیچگاه از نفس نمی‌افتد و مادام که گام‌های خستگی ناپذیر و استوار می‌پایند و می‌پیمایند حق ماندنیست.
مادام که وجدان‌های بیدار شرافت خود را در راه احقاق حق، وثیقه سوگندشان می‌سازند عدالت هیچگاه از نفس نمی‌افتد و مادام که گام‌های خستگی ناپذیر و استوار می‌پایند و می‌پیمایند حق ماندنیست.
کد خبر: ۶۳۶

با سرکار خانم منیژه شهریان، وکیلی مهربان و دلسوز گفتگویی داشتیم که خواندن آن برای شما عزیزان خالی از لطف نیست
لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید.
منیژه شهریان وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری البرزهستم
با توجه به علاقه‌ای که به این حرفه داشتم رشته حقوق را انتخاب نمودم و در حال حاضر از اینکه میتوانم در جامعه کنونی مثمر ثمر باشم بسیار خوشحال و خرسندم.
سرکار خانم شهریان بیشتر در چه زمینه‌هایی موکل می‌پذیرید؟
در تمام زمینه‌های وکالت از جمله حقوقی، کیفری، ثبتی و خانواده پس از بررسی پرونده، ادله و مدارک ارائه داده شده به پرونده‌ها ورود می‌کنیم
امکان پذیرش پرونده از سایر استان‌ها برای شما مهیا است؟
بله امکان دارد، به شرطی که باعث نشود مرکز اصلی فعالیتم به استان یا شهر دیگری انتقال یابد. اما تلاش بنده این است که حقی محقق شود وحداقل مشاوره خواهم داد تا بتوانند به بهترین راه برای گرفتن حق خود اقدام نمایند.
امکان اخذ حق الزحمه وکالت به صورت شرایطی وجود دارد؟
بله درتمامی پرونده‌ها حق الوکاله به ترتیبی که موکل از روند پرونده اطمینان حاصل می‌نماید در مراحل مختلف از موکل اخذ می‌گردد.
اگر بعد از مطالعه پرونده‌ای از عدم نتیجه آن اطمینان داشته باشید آن را می‌پذیرید؟
معمولا مراجعه کنندگان احساس میکنند که حقی از آن‌ها ضایع شده و برای گرفتن حق مراجعه میکنند وکلا باید بررسی‌های لازم را انجام دهند و اگر واقعا احساس میکنند نتیجه رای حقانیت مراجعه کننده را در پی دارد و توان گرفتن این حق را دارند پرونده را بپذیرد د رغیر این صورت بهترین روش اخلاقی و شرعی این است که درابتدا موضوع را به موکل خود اعلائم نماید. بنا براین اگر پرونده‌ای در حیطه کاری بنده نباشد و یا از نظر بنده برای پرونده امکان صدور رای وجود نداشته باشد به هیچ عنوان پذیرا نیستم
آدرس:
کرج، مهرشهر، بلوار ارم، نرسیده به خیابان افشار، ساختمان ارم، طبقه ۶، واحد ۳۲
روز‌ها و ساعات کاری
کل ایام هفته ساعت ۱۶ الی ۲۰
شماره‌های تماس:
۰۹۱۲۸۰۲۶۹۹۸
۰۲۶۳۴۰۱۰۶۹۰

newsQrCode
ارسال نظرات