دکتر ایمان رادمنش، مدیریت برند سامون (هوشمند سازی و مديريت ساختمان):

اولین قدم رسانه، مطالبه گری است

روزنامه جام جم البرز، با دکتر ایمان رادمنش، مدیریت برند سامون (هوشمند سازی و مديريت ساختمان) گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:
روزنامه جام جم البرز، با دکتر ایمان رادمنش، مدیریت برند سامون (هوشمند سازی و مديريت ساختمان) گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:
کد خبر: ۶۴۱۱

بزرگترین مشکل و چالشی که امروز کسب و کار‌ها درگیر آن هستند، شرایط فعلی اقتصادی کشور است. با توجه به شرایط اقتصادی داخل و روابط خارجی کشورمان در حوزه اقتصادی و مالی و با در نظر گرفتن عدم ثبات ارز و امور مالی، هم خود شرکت‌ها به لحاظ تأمین مالی مشکل دارند و هم سرمایه گذارن با مشکل مواجه هستند.
یکی از راهکار‌های موجود، معافیت شرکت‌های خصوصی، از هزینه ناشی از تحریم می‌باشد و دولت، این بخش را به عنوان یارانه نسبت به مجموعه‌ها و کسب و کار‌های خصوصی، در نظر بگیرد.
اولین قدم فضای رسانه، مطالبه گری است. رصد کردن بازار، شرایط اقتصادی و سیاسی جامعه جزء فعالیت‌های اصلی رسانه می‌باشد. رسانه با پیگیری همه‌ی این مباحث، به عنوان نماینده‌ای از مردم جامعه و ملت، نقش مطالبه کننده داشته و به نتایج آن می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات