
بیشترین چالشی که ما در این حوزه با آن مواجه هستیم، بحث اعتماد کارفرما است. معمولا کسب و کارهایی که قبلا تجربه ناموفق داشتند، خیلی سخت اعتماد میکنند.
همکاران ما که در دیجیتال مارکتینگ هستند، باید با دلسوزی بیشتری فعالیت کنند تا کارفرماها راحتتر اعتماد کنند و تجربه تلخ آنها از بین برود. در این صورت میتوانیم، حضور بیزینسهای ایرانی را آنلاین رقم بزنیم.
یکی دیگر از چالشهای موجود، موانع و پیچیدگی فنی و ثبت شرکتها است. اگر سخت گیریها کمتر شود، شرکتهایی که تعداد پرسنل کمتر و عمر کوتاه تری دارند، میتوانند رشد بهتری داشته باشند. در حوزه طراحی و خلاقیت، طراحی وب سایت، حرف اول را میزند.
با توجه به کاربرهایی که با پیشنهاد شخصی سازی، به سمت ما میآیند، زمان میبرد که بتوانیم مجموعه و بیزنس آنها را به صورت کامل بررسی و رسیدگی کنیم و متناسب با کسب و کارشان پیشنهاد بدهیم.
رسانهها ورودیهای بسیار زیادی دارند. از این طریق کسب و کارها میتوانند جایگاهی که مد نظرشان است بدست بیاورند.
در مصاحبه اختصاصی با مدیریت داروخانه، تبیین شد:
طی مصاحبه اختصاصی با دکتر میلاد سلیمانی، متخصص ارتودنسی تبیین شد:
مصاحبه اختصاصی با یکی از بهترین روانشناسان مجرب کشور: