ثریا شهریاری، مدیر و موسس کلينيک زیبایی:

رسانه، نقش آگاهی بخشی دارد

روزنامه جام جم البرز با ثریا شهریاری، مدیر و موسس کلینیک زیبایی گفتگویی انجام‌ داده است که ماحصل آن را در ذیل می‌خوانید:
روزنامه جام جم البرز با ثریا شهریاری، مدیر و موسس کلینیک زیبایی گفتگویی انجام‌ داده است که ماحصل آن را در ذیل می‌خوانید:
کد خبر: ۶۵۱۲

مشکلات، که خیلی زیاد است و با توجه به تغییرات دلار، هزینه تهیه مواد مصرفی ما به روز است ولی متأسفانه، هزینه‌ها را نمی‌توانیم بالا ببریم در نتیجه سود دهی ما خیلی کمتر می‌شود.

یکی از دلایلی که نمی‌توانیم خیلی به درآمد برسیم، این است که مواد فیک در ایران خیلی زیاد است. اما با دقت فراوان کلیه موادی که تهیه می‌کنیم لیبل دار و اصل و بسیار گران است.

معمولا مراکزی که با هزینه‌های خیلی پایین تبلیغات می‌کنند، همه فیک و چینی است. اگر وضع اقتصادی کشور بهبود بیابد، یعنی دلار تغییر نکند و سالن‌های زیبایی که پزشک ندارند، نظارت شوند شاهد پیشرفت و رونق این حرفه خواهیم بود. رسانه می‌تواند موثر باشد، چرا که هنوز هم افرادی هستند که وارد فضای مجازی نمی‌شوند و هنوز از روزنامه استفاده می‌کنند؛ بنابراین رسانه نقش آگاهی بخشی به جامعه را دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات