
به گزارش جام جم البرز؛ حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز، در این خصوص گفت: در راستای اجرای تکالیف ابلاغی وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر هوشمند سازی خدمات و با هدف پاسخگوئی بر خط و ۲۴ ساعته به سوالات شهروندان استان البرز، چت بات هوشمند پورتال آبفا البرز به همت دفاتر فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک و مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت، راه اندازی گردید.
وی در ادامه افزود: این چت بات با اتصال به پورتال شرکت و بررسی صفحات و همچنین پایگاه دانش طراحی شده، پاسخ مناسب جهت ارائه به شهروندان را کسب و به واسطه آن میتواند بدون نیاز به کارشناسان دفتر ارتباط با مشتریان، پاسخگوی سوالات بسیاری از ذینفعان و شهروندان باشد.
نامداری درخاتمه تصریح کرد: با گذشت زمان، پایگاه دانش این چت بات تکمیلتر و پاسخهای دقیق تری ارائه خواهد شد و ارتباط بین سوالات و پاسخها از طریق هوش مصنوعی به درستی صورت میپذیرد.
لازم به ذکر است بهره گیری از چت بات هوش مصنوعی، باعث تسریع در روند ارتباط با شهروندان و ارتقاء کیفیت ارتباط با مشتریان میگردد. این خدمت در حال حاضر از طریق پورتال شرکت آبفا استان البرز به آدرس www.abfa-alborz.ir در دسترس میباشد.
در گفتوگو با جام جم البرز مطرح شد؛
ساسان محمودی، مدیرعامل و سید احمد محمدی، نائب رئیس شرکت مهندسی پارس دانش الکترونیک سها :
محمد متقیان نژاد، رئیس انجمن شیتوریو شوکوکای یونیون آسیا تاکید کرد:
راحله کریمی، مدیر و موسس مجموعه ورزشی ستاره سازان :