محمد کاظم کرمی، مدیریت بیمه دی استان البرز اعلام کرد:

رشد ۱۳۷ درصدی فروش بیمه دی البرز نسبت به سال گذشته

محمد کاظم کرمی، مدیریت شرکت بیمه دی در استان البرز طی نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سئوال جام جم البرز خاطرنشان ساخت: حق بیمه تولیدی ۱۱ماهه گذشته ۱۴۱میلیارد تومان یعنی یک هزارم ۴۱۰ میلیارد تومان حق بیمه در استان البرز است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۳۷درصد رشد نشان می دهد. البته این آمار غیر از آمار قرارداد بنیاد شهید می باشد زیرا این قرارداد به اندازه کافی عظیم است.
محمد کاظم کرمی، مدیریت شرکت بیمه دی در استان البرز طی نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سئوال جام جم البرز خاطرنشان ساخت: حق بیمه تولیدی ۱۱ماهه گذشته ۱۴۱میلیارد تومان یعنی یک هزارم ۴۱۰ میلیارد تومان حق بیمه در استان البرز است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۳۷درصد رشد نشان می دهد. البته این آمار غیر از آمار قرارداد بنیاد شهید می باشد زیرا این قرارداد به اندازه کافی عظیم است.
کد خبر: ۶۸۱

وی تاکید کرد: در استان البرز طی سال گذشته عملکرد بسیار موفق و خاص داشتیم. از نظر بنده در تاریخ فعالیت بیمه دی در این استان بی نظیر است.
مدیریت شرکت بیمه دی در استان البرز افزود: در ۱۱ماهه ابتدایی سال گذشته بیش از ۲۲ هزار بیمه نامه صادر کردیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴درصد افزایش تعداد بیمه شده داشته ایم.
وی در ادامه به ذکر اسامی بیمه گذاران اشاره نمود: تعداد بیمه شدگان ایثارگر براساس آمار رسمی استان البرز ۳۲هزار نفر است. حدود ۷۰ هزار بیمه شده میهمان در استان البرز از خدمات ایثارگران استفاده می‌نمایند. یعنی بیمه شده استان دیگری هستند، ولی به صورت رسمی، پرونده میهمان دارند و ازخدمات استان البرز استفاده می‌کنند. همچنین تعداد ۴۵ نماینده در حال فعالیتند و حدود ۱۶ کارگزار در این استان با ما همکاری دارند.
کرمی یادآور شد: بیمه گذاران حقوقی بیمه دی استان البرز در حدود ۶۰ هزار نفر هستند که عبارتند از؛ دانشگاه علوم پزشکی و گروه صنعتی زر، دانشگاه خوارزمی، سازمان نظام پرستاری استان البرز، شرکت ابر البرز، شرکت کابل و سیم سیم یار، شرکت رادمان تجارت یا همان کاشی فتوحی، بانک صنعت و معدن و تجارت، فروشگاه‌های زنجیره‌ای امیران، شرکت مهندسی فنی بیت پرداز و شرکت پیمانکاران صنعت اباد
وی افزود: در یازده ماهه سال گذشته ۶۶ هزار نفر از مراجع درمانی طرف قرارداد بیمه دی در استان البرز استفاده کردند و به این مراکز درمانی مراجعه نمودند. جمع خسارت پرداختی ما بابت آماری که عرض کردم، پرداخت‌های غیر مستقیم ۶۲۸ هزار میلیارد و ۹۴۷میلیون تومان یعنی تقریبا ۶۳۰هزار میلیارد خسارت می‌باشد. این مقدار، ۱۷درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد نشان می‌دهد. یعنی علیرغم اینکه ۱۳۷درصد افزایش فروش داشتیم، خسارت ۱۷درصد افزایش و رشد داشته است.
کرمی خاطرنشان ساخت: در ۱۱ ماهه سال گذشته ۷۵۲۵۶ حواله صادر گردیده است که جمع ارزش این حواله‌ها ۵۴۶هزار میلیارد ریال می‌باشد.
این مدیرفعال صنعت بیمه در خصوص آمار‌های مراکز درمانی کشوری بیان داشت: نزدیک به ۱۱هزار مراکز درمانی در سراسر کشور طرف قرارداد بیمه دی هستند که تعداد مراکز درمانی استان البرز۲۴۶ مرکز را شامل می‌شود. تعداد کل بیمه شدگان استان البرز در رشته درمان غیر از ایثار گران و خانواده‌های شهدا ۶۰هزار بیمه شده می‌باشد.
مدیریت شرکت بیمه دی درالبرز یادآور شد: در حال حاضر۴۹ شعبه فعال در سراسر کشور داریم که در مراکز استان‌ها و شهر‌های مهم دارای شعبه هستند. ۱۱۳۰نماینده رسمی نیز و ۵۱۷کارگزار در سراسر کشور با بیمه دی همکاری دارند.
وی همچنین در ادامه به موضوع بورس پرداخت و خاطرنشان ساخت: در وضعیت کنونی بورس در سال گذشته در ۹ماهه ارزش سهام بیمه دی، ۱۳۴درصد افزایش داشته است.
این نشان دهنده آن است که عملکرد شرکت در همین شرایط بورسی هم مناسب و مورد توجه بوده است. بطوریکه سود خالص شرکت در ۳ماهه ابتدایی سال برابر با کل ۱۴۰۱ برآورد می‌شود. سود شرکت در ۹ماهه گذشته نسبت به مدت مشابه ۱۵۱درصد افزایش داشته است. در سال ۱۴۰۲و در ۹ماهه از نظر فروش ما رتبه سوم را در بین شرکت‌های بیمه دار بدست آوردیم. از نظر خسارت هم دقیقا در همین رتبه قرار می‌گیریم و رتبه سوم را داریم. همچنین از نظر سود خالص، شرکت پنجم صنعت در همین ۹ ماهه هستیم. از نظر سود حایل به ازای هر سهم ما رتبه اول را بین شرکت‌های بیمه، بنا بر اعلام بیمه مرکزی کسب نموده ایم.
وی همچنین به موضوع ایثار گران به عنوان بزرگترین پروژه صنعت بیمه اشاره و گفت: در سال ۱۳۹۶ بزرگترین پروژه صنعت بیمه که درمان تکمیلی ایثار گران است به بیمه دی انتقال پیدا کرد.
وی ادامه داد: ما در حال حاضر در تمام ادارات بنیاد شهید سراسر کشور میز جمع آوری خدمت و اسناد ایثار گران را داریم. نمایندگان ما که از هزار نماینده، عمدتا هفتاد یا هشتاد درصد آن ها، به جمع آوری اسناد هم مشغول هستند. همچنین با اداره پست در برخی استان‌ها مثل استان البرز، با دفاتر پیشخوان نیز جهت این موضوع قرارداد منعقد کرده ابم.
کرمی اضافه کرد: پرداخت‌های بیمه شدگان ایثار گر و غیر ایثار گر به صورت مستقیم انجام می‌پذیرد. همچنین در حال حاضر برای جانبازان ۷۰درصد، دورا پزشک و دارو رسان در اپلیکیشن خود ایجاد نموده ایم. این خدمت تنها توسط بیمه دی ارائه می‌شود. همچنین برنامه‌ای داریم برای والدین شهدا که طی ۱یا ۲ماه آینده انجام پذیرد. این دو خدمت در حال حاضر راه اندازی شده و باگ‌های آن برطرف و از حالت ازمایشی خارج شده و در سراسر کشور برای داروخانه‌های طرف قرارداد فعال و آماده خدمت رسانی است.

newsQrCode
ارسال نظرات