
به گزارش جام جم البرز، داود سعدزاده با اشاره به انجام ارزیابیهای منظم و فصلی سازمان تامین اجتماعی از ادارات کل استانی، افزود: بررسی عملکرد در ۹ حوزه فنی و تخصصی و با توجه به شاخصهای اعلامی توسط کارشناسان سازمان تامین اجتماعی صورت پذیرفت و این اداره کل در راستای ارتقای شاخصهای عملکردی با کسب امتیاز ۹۷.۵۰ رتبه چهارم کشور را در سه ماهه چهارم ۱۴۰۳ به دست آورد.
داود سعدزاده با تقدیر از تلاش همکاران در کسب این موفقیتها در کشور گفت: با بررسی کارشناسی نقاط قوت و ضعف در حوزههای عملکردی و با اتخاذ روشهای اصولی و مبتنی بر کار کارشناسی به تقویت نقاط قوت میپردازیم و با احصاء مسائل و مشکلات مطرح شده به عنوان نقاط ضعف، راهکارهای لازم برای رفع آنها تدبیر خواهد شد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز با بیان اینکه این ادارهکل توانست با بهبود روشها و اصلاح فرایندهای خدمترسانی در مجموع به رتبه چهارم کشوری دست یابد، بیان کرد: شاخصهای بازرسی کارگاهی و دفاتر قانونی، کنترل و نظارت بر تعهدات، ساماندهی و نظارت بر بیمهشدگان و همچنین ارتقای خدمات الکترونیک و سرویسهای غیرحضوری به همراه سایر شاخصهای عمومی از جمله ملاکهای ارزیابی عملکرد این اداره کل توسط سازمان مرکزی بود.
وی با تاکید بر انجام بازدیدهای نظارتی منظم از شعب و بررسی میدانی فرایندهای خدمت رسانی به مردم گفت: در راستای ایفای حقوق شهروندی، عوامل احتمالی نارضایتی مردم از نحوه خدمترسانی، جمع آوری و تصمیم لازم برای کاهش و یا رفع موانع اتخاذ خواهد شد.
ادارهکل تامین اجتماعی استان البرز با ۹ شعبه اصلی و هفت کارگزاری رسمی به بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار بیمه شده زیرپوشش خود خدمات مختلف بیمهای ارائه میکند.
حمیدرضا نصیری، مدیر شرکت وب مانسر:
میثم فلاح، مدیر مجموعه فناوری اطلاعات تکین خاطر نشان ساخت:
امیر رضا طاهری، مدیر مجموعه آموزشی کیسان:
افشین شیرمحمدی، مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور رونشان فضا: