محسن عمرانی، مدیریت مجموعه بستنی ویرول:

رسانه ها و مطبوعات ایده های اصناف مختلف را منعکس کنند

روزنامه جام جم البرز با محسن عمرانی، مدیریت مجموعه  بستنی ویرول، گفت و گویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می‌خوانید:
روزنامه جام جم البرز با محسن عمرانی، مدیریت مجموعه بستنی ویرول، گفت و گویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می‌خوانید:
کد خبر: ۶۹۴۷

در صنف بستنی و محصولات خوراکی، با محدودیت‌هایی در واردات کالا‌هایی مواجه هستیم که نمونه ایرانی آنها موجود نیست. پیشنهاد بنده این است که تا زمانی که امکان تولید نمونه‌های داخلی فراهم شود، اجازه واردات این کالا‌ها داده شود یا جایگزین‌های مناسبی برای آنها تهیه گردد تا نیاز‌های صنف به خوبی پوشش داده شود.

صنوف غذایی، به‌ویژه بستنی و رستوران‌ها، نسبت به دیگر اصناف از ویژگی اشتغال‌زایی بالاتری برخوردارند. در زمینه رقابت، چه با محصولات خارجی و چه داخلی، لازم است با خلاقیت، محصولاتی متفاوت و جذاب برای مشتریان ارائه دهیم.

مشکلات این صنف بسیار زیاد است؛ به‌ویژه نوسانات شدید قیمت‌ها که مدیریت آن را دشوار کرده است. تغییر لحظه‌ای قیمت‌ها برای ما امکان‌پذیر نیست، زیرا قیمت‌ها در منو‌های تعریف شده ثابت هستند.

رسانه‌ها می‌توانند نقش مهمی در حمایت از صنف ما ایفا کنند؛ البته به شرطی که ساز و کاری مناسب ایجاد شود تا کانسپت‌های جدید، استارتاپ‌ها و ایده‌های نو با تبلیغات گسترده‌تر معرفی شده و مورد حمایت قرار گیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات