
مشکلات این حوزه بسیار زیاد است، چرا که اطلاعرسانی کافی درباره خدمات زیبایی که در کلینیکها ارائه میشود، صورت نگرفته است.
یکی از چالشهای اصلی، کمبود متخصص و وجود پزشکان عمومی در این حوزه است. علاوه بر آن، سالنهای زیبایی نیز بدون داشتن تخصص کافی، وارد این عرصه شدهاند و به نوعی در کار ما دخالت میکنند.
عدم آگاهی مردم در انتخاب پزشک متخصص مناسب، و بیتوجهی به کیفیت موادی که در خدمات زیبایی استفاده میشود، از دیگر مشکلات جدی است. نیاز است مردم پیش از استفاده از خدمات، تحقیق بیشتری انجام دهند.
رسانهها میتوانند بزرگترین نقش را در اطلاعرسانی ایفا کنند. با معرفی کلینیکهای معتبر و متخصصان دارای مجوز، از طریق سایتها، برنامههای تلویزیونی و پلتفرمهای خبری، میتوان به مردم در شناسایی مکانهای معتبر کمک کرد.
ارائه پلنها و نقشههایی که به جستجوی کلینیکهای معتبر کمک کند و معرفی رسمی پزشکان حرفهای، از اقداماتی است که رسانهها میتوانند انجام دهند تا سطح آگاهی عمومی افزایش یابد.
مهندس رضا صفر، مدیریت شرکت مهیا نوین تاکید کرد:
سیدعلی اصغر سید محمدی، مدیر مجموعه پکیج سید محمدی:
محمد بهتویی، کارشناس تعمیرات کولر آبی:
جعفر آرویی، مدیر مجموعه ساختمانی بازسازی عرفان عنوان کرد: