سجاد کاووسی، مدیر مجموعه گلوریا یادآور شد:

خلاقیت، موتور محرک اشتغال در صنعت دکوراسیون داخلی

روزنامه جام جم البرز با سجاد کاووسی، مدیر مجموعه گلوریا، گفت و گویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:
روزنامه جام جم البرز با سجاد کاووسی، مدیر مجموعه گلوریا، گفت و گویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:
کد خبر: ۶۹۶۱

ترویج استاندارد‌های ملی و ایجاد و اعمال استاندارد‌های کیفیت در طراحی و اجرا، می‌تواند نقش مهمی در ارتقای سطح خدمات صنف دکوراسیون داخلی ایفا کند. ارائه آموزش‌های تخصصی و برگزاری دوره‌های آموزشی پیشرفته و کارگاه‌های عملی برای فعالان این حوزه بسیار ضروری است، به‌ویژه برای افرادی که قصد ورود به این حرفه را دارند، باید ابتدا آموزش‌های لازم را دریافت کرده و سپس وارد بازار کار شوند.

در صنف ما، هزینه‌ها به‌ویژه در زمینه تعویض دکوراسیون داخلی بسیار بالا است؛ بنابراین داشتن کادر مجرب و متخصص باعث افزایش رضایت مشتریان خواهد شد. حمایت از طراحان داخلی از طریق ارائه تسهیلات مالی، برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی و فراهم کردن فرصت‌هایی برای معرفی خلاقیت‌ها، اهمیت ویژه‌ای دارد. چراکه خلاقیت می‌تواند موتور محرکه اشتغال در این صنعت باشد.

اهمیت دادن به صنف دکوراسیون داخلی، به دلیل نقش اساسی آن در بهبود کیفیت محیط‌های زندگی و کاری، ضروری است. این صنف می‌تواند فضا‌ها را به شکلی زیباشناختی و بهینه تغییر دهد.

یکی از معضلات فعلی، نبود آگاهی عمومی نسبت به ارزش‌های والای دکوراسیون داخلی و همچنین رفتار‌های ناسالم و نبود نظارت کافی در این صنف است، مسائلی که می‌توانند به ایجاد رقابت ناسالم و در نهایت کاهش کیفیت خدمات منجر شوند. انجام بازرسی‌های منظم و مؤثر می‌تواند در کنترل این معضلات نقش کلیدی داشته باشد.

در این میان، نقش رسانه‌ها بسیار حیاتی است. امروزه بسیاری از مردم فعالیت‌های خود را از طریق فضای مجازی انجام می‌دهند، مانند خرید انواع کالا از پلتفرم‌هایی، چون دیجی‌کالا. در چنین شرایطی، اگر صنف ما نتواند از ظرفیت‌های فضای مجازی به درستی استفاده کند، قطعاً در رقابت بازار دچار شکست خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات