حضور در انتخابات شرکت در یک آزمون بزرگ است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره فعالیت های گسترده دشمنان در هدف گرفتن ایمان و امید مردم، گفت: حضور در انتخابات شرکت در آزمون بزرگ ولایت پذیری است و رفع مشکلات و تشکیل مجلس قوی تنها از طریق مشارکت مردم در انتخابات میسر می شود.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره فعالیت های گسترده دشمنان در هدف گرفتن ایمان و امید مردم، گفت: حضور در انتخابات شرکت در آزمون بزرگ ولایت پذیری است و رفع مشکلات و تشکیل مجلس قوی تنها از طریق مشارکت مردم در انتخابات میسر می شود.
کد خبر: ۶۹۸

به گزارش جام جم البرز:  سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا چهارشنبه در نشست تبیینی - بصیرتی فعالان پیشکسوت بسیجی استان البرز که در هیات رزمندگان شمال کرج برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان با همه توان خود می‌کوشند به تعبیر رهبر معظم انقلاب ایمان و امید مردم را هدف قرار دهند و وظیفه فعالان جبهه انقلاب اسلامی و خواص جامعه این است که با ترغیب مردم به حضور و مشارکت در انتخابات، مانع تحقق اهداف شوم دشمنان شوند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کسی منکر برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه نیست، افزود: حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی تنها حضور در انتخابات نیست بلکه حضور در عرصه جهاد و نبرد با دشمنی است که به واسطه جنگ نرم خاکریزهایش پنهان است.

فرمانده سپاه استان البرز با تاکید بر لزوم هوشیاری در برابر جنگ نرم دشمنان، افزود: دشمنان در جنگ نرم بدون برخورداری از خاکریز و مکان مشخص آنچنان که در جنگ سخت با آن روبرو هستیم، درصدد تسخیر فکر، روح و قلب جوانان ما هستند و تنها با تمسک به جهاد تبیین و روشنگری می‌توانیم با آن مقابله کنیم و این وظیفه خواص است که جامعه را در جهت درک واقعیت ها، بصیرت افزایی و حضور و مشارکت حداکثری در تحقق آینده‌ای روشن برای ایران اسلامی آماده کنند و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

حیدرنیا با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات بسترساز عزت و اقتدار کشور در سطح دنیا خواهد شد، بیان کرد: دشمنان درصدد هستند با پنهان کردن و سانسور دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی و ایجاد روحیه ناامیدی در جامعه پشتوانه مردمی نظام و انقلاب اسلامی را کمرنگ جلوه دهند تا از این بستر، تدارک فتنه‌ها و اغتشاش‌های بعدی را ببینند و تمرکز و توان کشور را به جای رفع مشکلات اقتصادی و توسعه زیرساختها، معطوف به رفع چالش‌های امنیتی سازند.

این مسئول با اشاره به شرایط انتخاب اصلح، تصریح کرد: ولایت مداری، امانت داری، ساده زیستی، مردمی بودن و مطالبه گری از ویژگی‌های مهم یک نماینده است که افراد باید با بررسی جامع و دقیق این ویژگی‌ها نماینده مورد نظر خود را انتخابات کنند.

وی با بیان اینکه انشالله با حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو زمینه تحقق ایران قوی و سربلند فراهم خواهد شد، خاطرنشان کرد: با عنایات حضرت حق و حضور و مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات انشالله شاهد روسیاهی مجدد دشمنان و برگزاری یک حماسه و جشن ملی بزرگ در سرتاسر ایران اسلامی خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات