افتتاح و بهره برداری پارک بانوان و فرهنگسرای پیک فردیس

شهردار فردیس گفت:  اولین پارک بانوان  در فردیس و فرهنگسرای پیک با صرف اعتباری بیش از ۴۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
شهردار فردیس گفت: اولین پارک بانوان در فردیس و فرهنگسرای پیک با صرف اعتباری بیش از ۴۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۷۰۴

به گزارش جام جم البرز: محمدرضا احمدی نژاد شهردار فردیس در آیین افتتاح پارک بانوان که عصر امروز با حضور استاندار البرز، فرماندار، جمعی از مسوولان و مردم شهرستان فردیس برگزار شد؛ پارک بانوان را از اولین مطالبات شهروندان فردیس دانست و اظهار کرد: با پیگیری و حمایت اعضای محترم شورا، امام جمعه و فرماندار و همت همکارانم این پروژه اجرا شد و امروز به بهره برداری می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه پروژه پارک بانوان یک پروژه دیگر را در دل خود جای داده است؛ افزود: به منظور تامین آب مورد نیاز به ویژه در ایام کم آبی، همزمان با اجرای پارک بانوان یک مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در پارک بانوان ساخته شده است.
وی مساحت پارک بانوان را ۱.۲ هکتار اعلان کرد و افزود: این پروژه با اعتباری بیش از ۲۲ میلیارد تومان اجرا شده است.
احمدی نژاد با اشاره به افتتاح فرهنگسرای پیک، گفت: مجموعه فرهنگسرای پیک از جمله پروژه‌های نیمه کاره گذشته بود که به همت همکارانم در حوزه عمران با صرف اعتباری بیش از ۲۲ میلیارد تومان در ۴ طبقه احداث شد و امروز به بهره برداری رسید.
وی با اشاره به کمبود سرانه‌های فرهنگی در فردیس به ویژه در مناطق حاشیه‌ای شهر، بیان کرد: تاکنون در مناطق کم برخوردار مجموعه فرهنگی نداشته ایم. با افتتاح این فرهنگسرا و تکمیل سایر پروژه‌های فرهنگی از جمله دو قرائتخانه که درمناطق ۱ و ۲ احداث می‌شود، برای تامین سرانه‌های شهر به ویژه در محلات کم برخوردار اقدام می‌کنیم.
شهردار فردیس در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم در مسیر خدمت به شهروندان و توسعه و پیشرفت شهر گام‌های مثبتی برداریم.
گفتنی است مدیریت شهری فردیس در روز گذشته به مناسبت روز جوان پارک ۹۶۰۰ متری در شهرک ۱۷ شهریور را با صرف اعتبار ۱۶ میلیارد تومان افتتاح کرد. همچنین عملیات اجرایی مجموعه ورزشی روباز با امکاناتی از جمله زمین فوتبال، تنیس و غیر ه در شهرک راه آهن کلنگ زنی شد که قرار است در مدت یکسال به بهره برداری برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات