رستم کامرانی، مدیر خدمات فنی کامرانیان:

معرفی مناسب خدمات فنی به پیشرفت این صنف کمک می کند

روزنامه جام جم البرز با رستم کامرانی، مدیر خدمات فنی کامرانیان، گفت‌وگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می‌خوانید:
کد خبر: ۷۰۶۳

یکی از دغدغه‌های اصلی ما، نبود حمایت مؤثر از سوی صنف است. به‌ویژه در زمینه تبلیغات، انتظار می‌رود صنف به شکل فراگیرتری از همه فعالان این حوزه حمایت کند تا دیده شوند. در حال حاضر، بسیاری از مجموعه‌های فنی، از نظر تبلیغات در سطح پایینی قرار دارند و کمتر شناخته می‌شوند.

مشتریان امروز در جست‌وجوی تعمیرکاران حرفه‌ای و کاربلد هستند؛ با این حال، به دلیل کمبود معرفی مناسب و ضعف در دیده شدن، بسیاری از فعالان توانمند این حوزه، فرصت ارائه خدمات خود را پیدا نمی‌کنند. من شخصاً علاقه‌مندم که صنف مربوطه با بررسی دقیق‌تر مجموعه‌ها، درباره میزان تخصص و حرفه‌ای بودن سرویس‌کاران‌شان اظهارنظر کند و حتی آنها را به مشتریان معرفی نماید.

در این مسیر، رسانه‌ها می‌توانند نقش بسیار مؤثری ایفا کنند. بسیاری از ما فعالان فنی، آن‌طور که باید و شاید دیده نشده‌ایم. رسانه‌ها با انعکاس فعالیت‌ها و توانمندی‌های این صنف می‌توانند به ما کمک کنند تا بهتر شناخته شویم و اعتماد عمومی بیشتری جلب شود.

newsQrCode
ارسال نظرات