
دغدغههای این حوزه را میتوان به دو دسته کلی تقسیم کرد: دغدغههای سفارشدهندگان و دغدغههای مجریان. مشتریان معمولاً بهسختی میتوانند کابینتساز حرفهای، با متریال باکیفیت پیدا کنند، ضمن اینکه تفاوت قیمتها نیز بسیار زیاد است.
از آنجا که کابینتسازی شامل اجزای متنوع و طراحیهای مختلفی میشود، همین امر باعث ایجاد تنوع و اختلاف در قیمت نهایی میگردد. متأسفانه بسیاری از سازندگان نیز به صورت اصولی کار نمیکنند و در جانمایی و چیدمان اجزا دقت لازم را ندارند.
پیشنهاد من این است که سیستمی طراحی شود که در صورت نیاز مشتری به کابینت، طراحی مناسب و اصولی در نظر گرفته شود و حتی جنبههای خانه و خانواده نیز در آن لحاظ گردد. رسانهها میتوانند با ورود به جزئیات زندگی روزمره مردم و بررسی مشکلات داخل خانهها، از طریق گزارشهای ویژه و رپرتاژ، توجه بیشتری را جلب کنند و نقش مؤثری در حل این مسائل ایفا نمایند.
علی میرزایی فر، مدیر مجموعه ساخت کابینت مدرن:
ولی عظیمی، کارشناس نصب بنرهای تبلیغاتی و بیلبورد:
محمد بیابانی، مدیر آموزشگاه آزاد فنی و حرفهای صنایع بدنه خودرو بیابانی تبیین کرد:
مجید باختری، مدیر سیستم آشپزخانه رفعت و کابینت هوشمند ردپا: