
دغدغههای این حوزه را میتوان به دو دسته کلی تقسیم کرد: دغدغههای سفارشدهندگان و دغدغههای مجریان. مشتریان معمولاً بهسختی میتوانند کابینتساز حرفهای، با متریال باکیفیت پیدا کنند، ضمن اینکه تفاوت قیمتها نیز بسیار زیاد است.
از آنجا که کابینتسازی شامل اجزای متنوع و طراحیهای مختلفی میشود، همین امر باعث ایجاد تنوع و اختلاف در قیمت نهایی میگردد. متأسفانه بسیاری از سازندگان نیز به صورت اصولی کار نمیکنند و در جانمایی و چیدمان اجزا دقت لازم را ندارند.
پیشنهاد من این است که سیستمی طراحی شود که در صورت نیاز مشتری به کابینت، طراحی مناسب و اصولی در نظر گرفته شود و حتی جنبههای خانه و خانواده نیز در آن لحاظ گردد. رسانهها میتوانند با ورود به جزئیات زندگی روزمره مردم و بررسی مشکلات داخل خانهها، از طریق گزارشهای ویژه و رپرتاژ، توجه بیشتری را جلب کنند و نقش مؤثری در حل این مسائل ایفا نمایند.
نرگس جوزانی، کارشناس علوم تغذیه:
سید امیرساویز، مدیر باشگاه شاهین طلایی شهر قدس:
حمیرا موحدی طالمی، مدیر و مشاوره موسسه حقوقی:
دکتر زینب مقدم، دکترای فیزیولوژی قلب و عروق و مدیر مجموعه سلامت ورزش و زیبایی آفتاب: