ولی عظیمی، کارشناس نصب بنرهای تبلیغاتی و بیلبورد:

بخش عظیمی از تبلیغات، به وسیله رسانه‌های دیجیتال انجام می‌شود

روزنامه جام جم البرز، با ولی عظیمی، کارشناس نصب بنرهای تبلیغاتی و بیلبورد، گفت وگویی انجام داده است، که ماحصل آن را در ذیل می‌خوانید:
کد خبر: ۷۱۲۵

مشکلات در این حوزه بسیار است. گرفتن تأییدیه از شهرداری و راهداری بسیار زمان‌بر و همراه با دشواری است و معمولاً بیشترین مشکل را در بحث ارتفاع با مشتری داریم. به‌عنوان مثال، داربست‌هایی که حتی برای یک ساعت نصب می‌شوند، هزینه‌ای معادل یک ماه از مشتری دریافت می‌کنند، که اصلاً به‌صرفه نیست.

تمام مسئولانی که در رأس امور قرار دارند، باید تلاش کنند شرایط اقتصادی و کاری برای مردم ساده‌تر و قابل‌تحمل‌تر شود. متأسفانه، برای دریافت مجوز از شهرداری و راهداری، افراد گاه هفته‌ها درگیر می‌شوند و وقت و انرژی زیادی از دست می‌رود. اگر همکاری لازم از سوی این نهاد‌ها صورت گیرد و اجازه دهند، خودمان بالابر را تهیه کنیم، هزینه‌ها به‌مراتب کمتر خواهد بود.

اکنون در عصر فضای مجازی هستیم و بیش از ۷۰ درصد اطلاعات و ارتباطات، به‌ویژه در حوزه تبلیغات، از طریق رسانه‌های دیجیتال انجام می‌شود. بازخورد و اثرگذاری این نوع تبلیغات بسیار بالا و فراتر از شیوه‌های سنتی است.

newsQrCode
ارسال نظرات