اگر کالایی از نظر فنی، ظاهری و مطابق با نیازهای مشتری نباشد و در واقع خطایی در سیستم وجود داشته باشد که باید رفع شود، این مشکل باید اصلاح گردد. انتظاری که از تولیدکنندگان داریم این است که کالایی با کیفیت مناسب به دست ما برسانند تا بتوانیم آن را به مصرفکنندگان تحویل دهیم. کیفیت این کالا باید کمی بالاتر از چیزی باشد که هماکنون در اختیار داریم.
همچنین، ما میتوانیم دانشجویان خود را به صورت بورسیه به چین بفرستیم تا در آنجا به آموزش تولید، مونتاژ و استفاده از مواد اولیه بپردازند. بهویژه با توجه به اینکه ما منابع مواد اولیه زیادی در کشور داریم، میتوانند از این فرصت بهرهبرداری کنند و به جای مونتاژ، تولید کامل را از صفر شروع کنند. رسانهها نیز میتوانند دغدغههای مصرفکنندگان را به گوش مسئولان برسانند.
سینا سیل سپور، مدیر رستوران کلاسیک:
محمّدرضا باقری، مدیر فست فود ویدون:
فرنگیس سرابی، مدیر مجموعه مواد غذایی طعم ناب:
امیر جعفری، مدیر هایپرمارکت ۷۷۷: