بیانیه حزب موتلفه اسلامی استان البرز در حمایت از آیات عظام کازرونی و ردائی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری

به گزارش جام جم البرز، حزب موتلفه اسلامی استان البرز در خصوص انتخابات مجلس خبرگان رهبری و حمایت از آیات عظام کزرونی و ردائی بیانیه‌ای منتشر شد.
متن بیانیه به شرح زیر است:
به گزارش جام جم البرز، حزب موتلفه اسلامی استان البرز در خصوص انتخابات مجلس خبرگان رهبری و حمایت از آیات عظام کزرونی و ردائی بیانیه‌ای منتشر شد. متن بیانیه به شرح زیر است:
کد خبر: ۷۳۳

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف استان البرز
(مجلس خبرگان رهبری) تعیین کننده‌ترین و مهمترین رکن از ارکان نظام اسلامی است و از طریق استمرار بخشیدن به رهبر دینی و انقلابی کشور، ضامن بقا و صیانت از حاکمیت دین در عرصه مدیریت نظام اسلامی است.
در جمهوری اسلام ایران مردم در بالاترین سطح تصمیم گیری ورود پیدا می‌کنند و با انتخاب فقهای صالح، با تقوا، زمان شناس و انقلابی در انتخاب رهبری نظام نقش آفرین هستند.
به حمداله چهره‌های درخشانی از حوزه علم و فقاهت در معرض انتخاب قرار گرفته اند که مراتب فضل و کمال و شایستگی آن‌ها مورد تایید جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه محترم روحانیت مبارز به عنوان مجموعه‌ای بصیر، آگاه و موثق واقع شده است.
در این راستا حزب موتلفه اسلامی با تاسی به رأی و نظر ارزشمند جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز و با توجه به تاثیر در راهنمایی مردم به سوی انتخاب اصلح می‌باشد، گرچه فقهای معرفی شده از سوی شورای محترم نگهبان شانیت علمی و فقهی لازم را برای حضور در مجلس خبرگان رهبری دارند و صلاحیت آن بزرگواران احراز شده است. اما بر اساس مطالبه عموم مردم، حزب موتلفه با برگزیدن برخی شاخص‌ها و تعیین مصداق‌ها تلاش داشته است استحکام بیشتری به رای مردم ببخشد و مسیر انتخاب را برای آنان هموار‌تر کند، لذا با احترام به علما و فضلای تأیید شده از سوی شورای نگهبان و تقدیر از نقش آنان در ایجاد شور و حماسه در انتخابات، بر معیار‌ها و ملاک‌های ذیل:
خبرویت و روشن بینی، دلسوزی و ارادت قلبی و عملی نسبت به انقلاب اسلامی، امام راحل (قدس سره) و رهبری معظم انقلاب مدظله العالی، برخورداری از آگاهی و صلاحیت‌های علمی و سیاسی، مخالفت عینی با دنیا پرستی و مقام خواهی، رعایت بی آلایشی و برخورداری از زی طلبگی و در یک کلام به فرموده امام راحل، مخالفت با اسلام آمریکایی و التزام به اسلام ناب محمدی (صل الله علیه و آله وسلم) تا کید ورزیده و اسامی نامزد‌های منتخب خود برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را اعلام میدارد.
۱- آیت اله محسن کازرونی
۲-. آیت اله حسین ردایی

عباسعلی اوسطی

دبیر حزب موتلفه اسلامی

استان البرز

newsQrCode
ارسال نظرات