تجلیل از مهندسین اداره کل نوسازی مدارس به مناسبت روز مهندس

افزایش سرانه های آموزشی استان نیازمند همت دستگاه های استانی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بر ضرورت همکاری دستگاه های استانی در اجرای طرح نهضت مدرسه سازی در البرز تاکید کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بر ضرورت همکاری دستگاه های استانی در اجرای طرح نهضت مدرسه سازی در البرز تاکید کرد.
کد خبر: ۷۴۳

به گزارش جام جم البرز:"احمد افضلی" با بیان این مطلب در نشست مشترک با مدیران کل دفتر فنی و امور عمرانی استانداری، نوسازی مدارس، آموزش و پرورش و مشاور استاندار در نهضت مدرسه سازی که در محل اداره کل نوسازی مدارس استان برگزار شد، اظهار داشت: با آغاز نهضت مدرسه سازی که با تصدی دکتر عبداللهی استاندار البرز در سطح استان کلید خورد، ۱۰۰ مدرسه با همت مسئولان و خیرین در اختیار دانش آموزان قرار گرفت که این امر خیر همچنان ادامه دارد.
وی افزود: بر این اساس تعهد استان البرز مبنی بر احداث ۲۰۰ مدرسه دیگر است تا بتوانیم پاسخگوی نیاز آموزشی شهروندان و فرزندان این استان باشیم.
این مسئول با اشاره به اینکه بیشترین میزان نیازمندی به احداث مدرسه در شهر‌های کرج و فردیس است، خاطر نشان کرد: با توجه به آنالیز صورت گرفته از میزان نیازمندی‌های استان در مناطق و محلات مختلف، از اعضای شورا‌های اسلامی شهر و شهرداری‌های استان، اداره کل راه و شهرسازی و همچنین جهاد کشاورزی استان انتظار می‌رود نسبت به معرفی اراضی مناسب آموزشی و خدماتی بالای دو هزار متر مربع اقدام کنند تا پروسه قانونی آن برای واگذاری به اداره کل نوسازی مدارس فراهم شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز یادآور شد: توسعه سرانه فضای آموزشی استان در کنار سایز نیازمندی‌های شهروندان، از جمله نیاز‌های اصلی امروز استان است که باید تدابیر لازم در این خصوص صورت پذیرد.
گفتنی است احمد افضلی در پایان این نشست ضمن دیدار با کارکنان اداره کل نوسازی مدارس استان، به مناسبت روز مهندس از همکاران این اداره کل با اهدای شاخه گل تجلیل و تقدیر بعمل آورد

newsQrCode
ارسال نظرات