میزبان لحظات شیرین شما هستیم

روز‌های زندگی همواره پر از خاطرات تلخ و شیرین است و هر روز می‌تواند برای ما یک زیبایی خاص خود را داشته باشد. بعضی از روز‌ها با مصداق‌هایی خاطره انگیز میشود مانند مراسمات عقد، عروسی و تولد که همیشه ما را به یاد کیک می‌اندازد و کام ما را شیرین می‌کند. 
در مراسم‌های دینی و اعیاد و جشن‌های عروسی و مهمانی‌های خاص ما ایرانی‌ها همیشه پایه اصلی پذیرایی درکنار چای، شیرینی بوده است.
روز‌های زندگی همواره پر از خاطرات تلخ و شیرین است و هر روز می‌تواند برای ما یک زیبایی خاص خود را داشته باشد. بعضی از روز‌ها با مصداق‌هایی خاطره انگیز میشود مانند مراسمات عقد، عروسی و تولد که همیشه ما را به یاد کیک می‌اندازد و کام ما را شیرین می‌کند. در مراسم‌های دینی و اعیاد و جشن‌های عروسی و مهمانی‌های خاص ما ایرانی‌ها همیشه پایه اصلی پذیرایی درکنار چای، شیرینی بوده است.
کد خبر: ۷۶۱

امروز سعی کردیم از مهمانی با شما صحبت کنیم که کام ما را شیرین می‌کند و سعی داریم بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم.
این نشست با مدیریت محترم مجموعه شهر شیرینی می‌باشد که در ادامه توجه شمارا به بخشی از این مصاحبه دعوت می‌کنیم:
لطفا خودتان را معرفی بفرمایید:
اسرافیل خادمی به همراه همکارم جناب آقای داوود کریمی که مدیریت مجموعه شهر شیرینی را عهده دار هستیم.
حدود ۲۵سال است که در این صنف فعالیت داریم و بسیا ر عاشق کارمان میباشیم و همین علاقه و عشق به کار، باعث شده که بتوانیم در طول این مدت رضایت مندی مشتری‌های عزیز خود را داشته باشیم.
همیشه سعی کرده ایم بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را تولید و عرضه کرده و از مشتری‌های خود درمورد کیفیت محصولات ارائه شده نظر خواهی میکنیم و با لطف خدا و تلاش همکاران عزیز، یکی از نکات پیشرفت و موفقیت این مجموعه، همین موضوع بوده است.
محصولاتی که در مجموعه شهر شیرینی عرضه میشود را معرفی بفرمایید؟
سعی کرده ایم در مجموعه شهر شیرینی یک پک کامل شیرینی جات و انواع کیک را داشته باشیم و در کنار این روال، سلیقه مشتری را نیز در کار خود لحاظ کنیم و محصولی تولید کنیم که باب پسند و مورد رضایت مشتری قرار بگیرد.
مجموعه شهر شیرینی تولید و ارائه کننده انواع کیک، با طعم و مزه‌ها و مغز‌های مختلف، انواع شیرینی تَر و خشک، انواع شکلات فله و بسته بندی، آجیل، حلوا، خرما، تم تولد، گل کادویی و ... می‌باشد.
زولبیا و بامیه هم از محصولات این مجموعه در ماه مبارک رمضان می‌باشد.
ویژگی‌های مجموعه شهر شیرینی را مطرح بفرمایید؟
این مجموعه سعی کرده است تولیدات خود را به روز و با تنوع بیشتر و مشتری پسند ارائه دهد.
برای رفاه حال شهروندان، کلیه سفارشات کیک و شیرینی به داخل استان، و محصولات با ماندگاری بالا و قابل ارسال، به شهر‌های دیگر فرستاده می‌شود.
مجموعه شهر شیرینی برای ثبت سفارش در خصوص محصولات خود محدودیت ندارد و فقط به جهت فراهم شدن بهترین خدمات، از مشتریان گرامی خواهشمند است دو الی سه روز قبل مراسم، نوع سفارش را اعلام نمایند تا این مجموعه بتواند بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را به مشتری ارائه نماید.
به دلیل مسائل بهداشتی ورود به کارگاه ممنوع است، ولی بازدید از داخل مجموعه یا تست محصولات امکان پذیر است.
روز‌های فعالیت مجموعه شهر شیرینی را مطرح بفرمایید؟
تمام تلاش مجموعه شهرشیرینی بر این است که بتوانیم رضایت مشتری راجلب نماییم از این رو فروشگاه همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۲۳ آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز میباشد.
راه‌های ارتباطی با مجموعه شهر شیرینی؟
در اینستاگرام، واتساپ، تلگرام، ایتا روبیکا میتوانید مراجعه و از محصولات ما دیدن کنید.
همچنین میتوانید آدرس ما را در گوگل، بلد، نشان و اسنپ هم بیابید.
راه هار ارتباطی ما:
اینستاگرام:shahre_shirini۴۵
شماره تماس:

۰۹۱۴۴۲۰۰۶۴۶
۰۹۱۲۴۵۹۹۹۷۳
آدرس مجموعه فروشگاه شهر شیرینی را بفرمایید؟
استان البرز، کرج، گلشهر، خیابان گلزار شرقی، جنب ثبت احوال، مجموعه شهر شیرینی


درپایان از تمامی همکاران و عزیزانی که مارا در این مجموعه یاری میکنند تشکر و قدردانی کرده و همچنین از مشتریان عزیز که مارا برای ارائه هرچه بهتر محصولات، با انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های سازنده خود همراهی میکنند قدردانی میکنیم
و از شما رسانه محترم جام جم که وقت خود را در اختیار شهرشیرینی قرار دادید نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات