تجربه یک غذای خوب

تفاوت کباب بناب با کباب کوبیده را اگر خوب بدانیم راحت‌تر میتوانیم تصمیم بگیریم و لذت ببریم.
تفاوت کباب بناب با کباب کوبیده را اگر خوب بدانیم راحت‌تر میتوانیم تصمیم بگیریم و لذت ببریم.
کد خبر: ۷۶۲

همه ما ایرانی‌ها عاشق کبا ب هستیم بهتر است که به تاریخچه غذا در این نگاه کنیم تا متوجه و عشق وعلاقه به این غذا را در ایرانی‌ها ببینید تا آنجای که هر ایرانی عاشق این غذا است حتما ماهی یکبار کباب میل می‌کند.
بهتراست دونوع کباب که بهترین ان‌ها هستند را به شمامعرفی کنیم کباب بناب و کباب کوبیده که قطعا این تفاوت را میدانید، اما بنده در این مقاله به گوشه‌ای از این تقاوت‌ها اشاره‌ای میکنم.
کباب بناب چیست:
کباب بناب که یکی از معروفترین کباب‌های دنیا است سوغات غذایی شهر بناب میباشد این شهر در آذربایجان شرقی واقع شده است وبسیار مردم خون گرم و مهمان نوازی دارد درهمین جا از همه شما دعوت می‌کنم در اولین فرصت به بناب آمده و از بهترین غذا‌ی این شهر میل نماید و خاطره خود را کامل کنید.
یکی از تقاوت‌ها این نوع کباب اندازه بزرگ آن است که نشان از مهمان نوازی بنابی‌های مهربان است دومین ویژگی ساطوری بودن کباب بناب است که طعم خاص و به یادماندنی را برای ما فراهم می‌کند.
خوشمزه گی کباب به نوع گوشت که معمولا از مراتع کوه‌های سبلان میباشد بستگی دارد و علت دیگرآن نوع پخت و اضافه کردن مواد به گوشت است که خود این زمان اضافه کردن مواد به گوشت بسیار در طعم غذا و کباب تاثیر گذار خواهد بود.
کباب بناب معمولا از گوشت گوسفندی تازه است ونسبت پیاز به گوشت ۲۰ به ۸۰ درصد است، ولی در کبا ب کوبیده معمولی این نسبت گوشت به پیاز ۴۰ به ۶۰ درصد میباشد.
سیخ کباب بناب عرض سیخ عریض است و معمولا ۲۵۰ گرم گوشت را برای کباب آماده وسرو‌
می‌کنند.
حال نگاهی به ویزگی‌های کباب کوبیده بیندازم
کباب کوبیده غذای مجالس ایرانی و از جمله غذا‌های مهمانی‌ها است. ولی غذای بناب تقریبا یک غذا بسیار قدیمی است که بیشتر در رستوران آماده میشود این غذا بهترین است و لازم است در بناب حتما یکبار هم که شده به این شهر سفر کرده تا بتوانید بناب و کباب بناب را بشناسید.
معمولا بچه‌ها خیلی اهل گوشت خوردن نیستند و لی همان بچه‌ها بدون شک با خوردن گوشت و کباب بناب حتما این ویتامین را در بدن خود تجربه خواهند کرد.
بنا براین لازم است بدانیم کبا ب بناب با طمع‌های مختلف و با سایز‌های مختلف دررستوران ها‌ی کباب بناب‌ها همیشه در خدمت شهروندان خواهیم بود
به قلم: هادی ایمانی
آدرس: کرج کمالشهر خیابان شهید بهشتی نبش خیابان فجر ۱۰ کباب ساطوری بناب
۰۲۶۳۴۷۰۲۲۵۴،
۰۹۱۹۷۹۷۵۸۹۲

newsQrCode
ارسال نظرات